کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهردار قم خواستار شد

مدیریت تقاضای سفرهای درون شهری اولویت کار شهرداری قم

خبرگزاری فارس , 27 شهريور 1396 ساعت 8:15

قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم مدیریت تقاضای سفرهای درون شهری را اولویت کاری اصلی شهرداری قم دانست.



به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان در جلسه شورای مدیران شهرداری و تودیع و معارفه برخی مدیران شهری که در سالن رضوان شهردای قم برگزار شد، با تقدیر از اعتماد شهردار قم برای حضور در جایگاه مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: امروز شهرداری دارای نقشه راه بوده و برنامه پنج ساله تدوین شده و هرکسی مسوولیت بگیرد تا حدود زیادی مشخص است که به چه اهدافی باید دست پیدا کند.
وی دومین هدف برنامه قم 1400 را روان‌سازی و متعادل سازی عبور و مرور شهری دانست و گفت: در این هدف هشت راهبرد و 24 سیاست اجرایی تدوین شده که امیدواریم با همکاری مدیران شهری بتوانیم آنها را اجرایی کنیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: با توجه به اینکه ایجاد شبکه و زیرساخت همچون بزرگراه و تقاطع غیرهمسطح بسیار پرهزینه است امیدواریم بتوانیم مدیریت تقاضای سفرهای درون شهری را جزو اولویت‌های اصلی قرار دهیم.
وی استفاده از آی‌تی برای کاهش سفرهای درون‌شهری را ضروری خواند و افزود: امیدواریم بتوانیم مطلوبیت حمل و نقل عمومی را برای مردم افزایش دهیم تا ترجیح دهند که از وسایل شخصی استفاده نکرده و به دنبال بهره‌گیری از خدمات عمومی باشند.
ذاکریان آموزش شهروندی و اصلاح رفتارهای ترافیکی را مهم خواند و اذعان کرد: یکی از بزرگترین ماموریت‌های خود را افزایش ایمنی تردد و رفت و آمد در سطح شهر می‌دانیت.
وی تصریح کرد: ترافیک در قم بیماری است که قبل از اینکه مثل تهران لاعلاج شود باید آن را درمان کرد.

 انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 53727

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53727/مدیریت-تقاضای-سفرهای-درون-شهری-اولویت-کار-شهرداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir