کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم

دفاتر خدمات الکترونیک در مناطق شهرداری قم ایجاد می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 27 شهريور 1396 ساعت 15:30

قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: به دنبال این هستیم که دفاتر خدمات الکترونیک را در مناطق ایجاد کنیم تا امر صدور پروانه به این شکل عملیاتی شده و بخش عمده مشکلات مردم در مراجعه به سازمان‌ها برطرف شود.


به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به وضعیت ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری قم اظهار کرد: مکاتباتی با سازمان‌های خدمات رسان صورت گرفته و این آمادگی را اعلام کرده ایم که نرم‌افزارهای الکترونیکی شهرداری برای تسریع فرآیندها آماده ارائه خدمات لازم به شرکت‌هایی چون آب، برق و گاز است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال برقراری ارتباط با دیگر دستگاه‌های اداری استان هستیم گفت: ادارات همچون پست، هواشناسی و... نیز خدماتی مرتبط با شهرداری ارائه می‌کنند که آماده‌ایم لینک شده و خدمات مشترک الکترونیکی داشته باشیم.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم تصریح کرد: تمام معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری نیز در  قالب این سیستم الکترونیکی فعال بوده و به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

وی با تاکید بر ضرورت برون سپاری خدمات شهرداری اذعان کرد: از سال گذشته فرآیندهای لازم در حوزه برون‌سپاری را مطالعه کردیم و منتظر هستیم تا طرح تفصیلی آماده و ابلاغ شود تا بتوانیم در بستر دولت الکترونیک به مردم ارائه خدمات داشته باشیم.

جانقربان بیان کرد: همچنین به دنبال این هستیم که دفاتر خدمات الکترونیک را در مناطق ایجاد کنیم تا امر صدور پروانه به این شکل عملیاتی شده و بخش عمده مشکلات مردم در مراجعه به سازمان‌ها برطرف شود.

وی گفت: قطعاً در زمان اجرای این طرح مناطقی به عنوان پایلوت انتخاب خواهند شد و تمام تلاش ما این است که بخش عمده طرح برون‌سپاری را قبل از پایان سال اجرایی کنیم.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 53750

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53750/دفاتر-خدمات-الکترونیک-مناطق-شهرداری-قم-ایجاد-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir