کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم مطرح كرد

تأثير پروژه‌هاي تفريحي در ماندگاري مسافر

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1396 ساعت 14:12

قم نیوز: مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم گفت: بخشي از ماندگاري مسافر مربوط به مباحث اقامتي است و بخشي ديگر مباحث تفريحي را شامل مي‌شود و واضح است پروژه‌هاي تفريحي بسيار مي‌توانند در ماندگاري مسافر تأثيرگذار باشند.



به گزارش قم نیوز عیسی رضایی امروز در قم، با بیان اینکه نیاز است با حمایت مسؤولان و نمایندگان بتوانیم فعالیت‌ها را انجام دهیم اظهار کرد: اکنون در مجموع در حدود 60 پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که بخشی از آنها هتل‌های پنج ستاره هستند سایر پروژه‌ها در حال پیگیری مراحل اداری و احداث هستند که با حمایت همه دستگاه‌ها به سرانجام می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از ماندگاری مسافر مربوط به مباحث اقامتی است و بخشی دیگر مباحث تفریحی استان را شامل می‌شود. پروژه‌های تفریحی بسیار می‌توانند در ماندگاری مسافر تأثیرگذار باشند. شهر قم به پارک بازی و شهربازی مدرن و پیشرفته نیازمند است که در این بخش از سرمایه‌گذاران و کسانی که در این زمینه علاقه‌مند هستند دعوت می‌شود به سرمایه‌گذاری بپردازند تسهیلاتی نیز برای پیشبرد بهتر اهداف به آنها ارائه می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به پروژه‌هایی که میزان ماندگاری مسافر را افزایش می‌دهد گفت: باغ پرندگان و پروژه‌هایی از این قبیل ماندگاری مسافر را افزایش می‌دهد. البته زمانی که مسافر بخواهد در شهری بماند به امکانات اقامتی نیز نیاز دارد.
وی عنوان کرد: استان قم از نظر جاذبه‌های زیارتی از ظرفیت خوبی برخوردار است. وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، امامزادگان سطح استان و مراکز حوزوی و دینی میزان ماندگاری مسافر را افزایش می‌دهد.
رضایی خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز خرید و تفریحی از مباحث مورد نیاز استان محسوب می‌‌شود که لازم است در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد تا ماندگاری مسافر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 53792

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53792/تأثير-پروژه-هاي-تفريحي-ماندگاري-مسافر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir