کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید آیت الله اعرافی از پروژه ساختمانی جامعه آل البیت(ع)

خبرگزاری حوزه نیوز , 29 شهريور 1396 ساعت 19:01

قم نیوز: حوزه مدیر حوزه های علمیه، امروز با حضور در محل پروژه ساختمان جدید جامعه آل البیت(علیهم السلام)، در جریان جزئیات و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.


به گزارش قم نیوز آیت الله اعرافی در حاشیه بازدید، با ابراز خرسندی از پیشرفت این بنای حوزوی، از همه دست اندرکاران، مهندسان، کارگران و خیرینی که در تحقق این پروژه سهیم هستند، تقدیر و تشکر نمود.

مدیر حوزه های علمیه، با تشکر از زحمات مسئولان جامعه آل البیت(علیهم السلام)، به ویژه شیخ البخشی، اظهار امیدواری کرد این محل به مشعلی برای هدایت و پایگاهی برای دانش افروزی اسلامی در عالم مبدل گردد.

وی با اشاره به حضور طلاب علوم دینی از سراسر عالم در شهر مقدس قم، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، شعاع معارف اهل بیت(علیهم السلام) در عالم تابیده است و یکی از نهادهای بسیار مهم در این زمینه، جامعه آل البیت(علیهم السلام) است که جامعه المصطفی العالمیه نیز به آن افتخار می نماید.

رئیس جامعه المصطفی ادامه داد: تا کنون بیش از صدها طلبه در جامعه آل البیت(علیهم السلام) پرورش یافته اند و انشالله این بنا نیز در آینده نزدیک، جایگاهی برای پذیرش و پرورش طلاب علوم و معارف اهل بیت(علیهم السلام) از سراسر عالم خواهد بود.

آیت الله اعرافی با اظهار امیدواری نسبت به راه اندازی این بنا در آینده ای نزدیک، خاطرنشان ساخت: ما امیدواریم از این مرکز، علمای بزرگ؛ شخصیت های متعالی و چهره های ارزشمندی برخیزند و در عالم اثرگذار باشند

انتهای خبر / 137


کد مطلب: 53867

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53867/بازدید-آیت-الله-اعرافی-پروژه-ساختمانی-جامعه-آل-البیت-ع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir