کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌ جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

ملي‌پوش قم در فينال مسابقات جهاني 2017 معلولين

خبرگزاری فارس , 30 شهريور 1396 ساعت 12:53

قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از راهيابي ملي‌پوش فوتبال هفت نفره قم به فينال رقابت‌هاي قهرماني جهان خبر داد.



به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز در قم، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال هفت نفره معلولین قم متشکل از فوتبالیست‌های ملی‌پوش استان‌های قم، بوشهر، گیلان، مازندران، مرکزی، کرمانشاه و زنجان هم اکنون در رقابت‌های جهانی فوتبال هفت نفره 2017 حضور دارد.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های قدرتمند فوتبال معلولین جهان به میزبانی کشور آرژانتین در جریان است و در ترکیب تیم ملی ایران مهدی جمالی ملی‌پوش فوتبال معلولین قم نیز حضور دارد و این تیم با درخشش نماینده قم و دیگر ملی‌پوشان خود راهی فینال شده است.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: رقابت‌های مرحله گروهی فوتبال هفت نفره قهرمانی معلولین جهان با حضور 16 تیم در چهار گروه به انجام رسید و تیم کشورمان در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های آرژانتین، روسیه و پرتغال هم‌گروه بود که با کسب نتایج بسیار خوب به مرحله دوم راه یافت.
پیروزمنش ابراز کرد: تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها برابر یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی برزیل به میدان رفت و با شکست یک بر صفر این تیم مجوز حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2017 در کشور آرژانتین را به دست آورد.
وی افزود: ملی‌پوشان کشورمان در نیمه نهایی برابر تیم قدرتمند انگلیس به میدان رفتند، دیداری که با گل‌های امیررضا عزت‌دوست، احسان معصوم‌زاده و حسین تیزبر با نتیجه سه بر یک به نفع تیم ملی کشورمان تمام شد و تیم ملی مجوز صعود به فینال این رقابت‌ها را به دست آورد.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم ابراز کرد: در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم‌های اوکراین و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی دو بر دو به تساوی در وقت‌های عادی و برتری اوکراین در ضربات پنالتی همراه بود تا ایران در فینال این مسابقات روز اول مهر ماه برابر تیم ملی اوکراین به میدان برود و با توجه به حضور مهدی جمالی ملی‌پوش فوتبال قم، یک طلای جهانی ارزشمند در انتظار ورزش قم باشد.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 53904

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53904/ملي-پوش-قم-فينال-مسابقات-جهاني-2017-معلولين

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir