?>?> قم نیوز - اعزام 1000 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم به اردوهای زیارتی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم خبر داد

اعزام 1000 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم به اردوهای زیارتی

خبرگزاری فارس , 2 مهر 1396 ساعت 12:01

قم نيوز: معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم گفت: امسال تاکنون هزار نفر از مددجویان این کمیته به اردوهای زیارتی مشهد و کربلا اعزام شدند.


به گزارش قم نيوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز امروز با اشاره به اعزام مددجویان کمیته امداد استان قم به اردوهای زیارتی اظهار کرد: امسال تاکنون هزار نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد و کربلا اعزام شدند، 160 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم به سفر عتبات عالیات عراق رفتند و مابقی به اردوی زیارتی مشهد اعزام شدند.

وی ادامه داد: در 6 ماه نخست امسال هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم در اردوهای تفریحی و آموزشی شرکت کردند، این اردوها در استان‌های مختلف کشور همچون گیلان، اصفهان و همدان برگزار شد.

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان قم افزود: هزار و 100 نفر از مددجویان شامل پسران، دختران و مادران در برنامه‌های کانون‌های تابستانی این کمیته حاضر شدند. همچنین 240 نفر از این مددجویان پسران جوان و مابقی دختران جوان و مادران بودند، همچنین از این تعداد 240 نفر در کلاس‌های فنی و حرفه ای شرکت کردند.

هرمز در پایان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای مددجویان کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها را برای مددجویان کمیته امداد به خصوص پسران و دختران در شرف ازدواج و مادران برگزار می‌کنیم، همچنین برای نوعروسان مددجوی کمیته امداد استان قم هم برنامه آموزشی ویژه داریم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 54018

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54018/اعزام-1000-نفر-مددجویان-کمیته-امداد-استان-قم-اردوهای-زیارتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir