کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با کسب 13 مدال رقم خورد

درخشش کاراته‌کاهای قم در 3 سبک مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس , 3 مهر 1396 ساعت 14:25

قم نیوز: کاراته‌کاهای استان قم با درخشش در اوزان و رده‌های سنی مختلف موفق به کسب 13 مدال طلا، نقره و برنز از سه سبک پیکارهای قهرمانی کشور شدند.



به گزارش قم‏ نیوز مسابقات سبک بوشیدوکان کای کاراته قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیم اعزامی استان قم با مربیگری ایوب محمدی نماینده سبک بوشیدوکان کای کاراته در قم برابر حریفان خود به میدان رفت و مجموعا پنج مدال کسب کرد.
در این دوره از مسابقات کاراته‌کاهای قم در سه وزن با عملکردی بسیار خوب خود را به مسابقه فینال رساندند اما در نهایت سیدمصطفی رضوی، علیرضا عسگری و ابوالفضل زرگرنیا با شکست در دیدار نهایی به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره بسنده کردند، ضمن اینکه دو مدال برنز نیز نتیجه تلاش محمدماهان بی‌آزار و سیدفرهاد طاهری بود.
دیگر موفقیت کاراته قم از پیکارهای سبکی قهرمانی کشور به سبک وادوریو اختصاص دارد، در حالی که رقابت‌های این سبک در دو بخش مردان و بانوان به میزبانی هیات البرز به انجام رسید و بانوان قم با کسب سه نقره و برنز به سرپرستی خانم حیدری‌کمال درخشیدند.
در این دوره از مسابقات نرگس ابراهیمیان به فینال مسابقات صعود کرد اما با شکست در مسابقه پایانی موفق به کسب نشان نقره شد، ضمن اینکه زهرا عظیمی و نازنین‌زهرا کاوندی دیگر نماینده‌های قم در بخش بانوان صاحب نشان برنز رقابت‌های کشوری سبک وادوریو شدند.
مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین تزوکا به میزبانی هیات کاراته استان همدان برگزار شد و تیم اعزامی از استان قم به مربیگری استاد عزیزیان نماینده سبک کیوکوشین تزوکا در قم برابر حریفان به میدان رفت و صاحب یک طلا، یک نقره و سه برنز شد.
دو فینالیست تیم اعزامی استان قم در این مسابقات امیرعلی مرادی و علیرضا مهدوی بودند که در پایان مرادی طلا گرفت و مهدوی به مدال نقره بسنده کرد، ضمن اینکه سه عضو دیگر تیم کاراته مردان قم یعنی محمد احمدی، متین ملاشاهی و ابوالفضل لک به نشان برنز دست یافتند.
انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 54071

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54071/درخشش-کاراته-کاهای-قم-3-سبک-مسابقات-قهرمانی-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir