کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم تاكيد كرد

ضرورت تلاش براي افزايش دغدغه مندي مردم در حوزه امنيت

خبرگزاری فارس , 5 مهر 1396 ساعت 23:01

قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اهميت حفظ سرمايه‌هاي اجتماعي در راستاي ارتقاء شاخص‌هاي امنيت کرد: تلاش براي افزايش دغدغه مندي مردم در اين حوزه ضروري است.


به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه توسعه مشارکت مردمی در نظم و امنیت عمومی که با حضور فرماندهان نیروی انتظامی در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت به عنوان زیرساخت اساسی توسعه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش مجموعه عوامل امنیتی و اطلاعاتی در کشور شاهد ثبات هستیم.

وی حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از قدرت نظامی کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: مقوله امنیت مورد تاثیر مولفه ی نظامی است.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی مهمترین نقش را در مقوله امنیت داخلی ایفا می‌کنند افزود: ارتقاء نظم و امنیت نیازمند توجه به حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در کنار رعایت مسائل اطلاعاتی و امنیتی است.

صادقی با اشاره به کمک‌های خیرین در مباحث مختلف از جمله مدرسه سازی و بهداشت و درمان گفت: امیدواریم در حوزه امنیت با عمومی شدن دغدغه مندی و حضور و مشارکت فعال مردم شاهد رشد و ترقی شاخص‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 54177

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54177/ضرورت-تلاش-براي-افزايش-دغدغه-مندي-مردم-حوزه-امنيت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir