پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 54209
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خبر داد:

اجرای تبلیغات شهری تاسوعا و عاشورا با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از تبلیغات شهری تاسوعا و عاشورا با محوریت امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
اجرای تبلیغات شهری تاسوعا و عاشورا با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در قم
اجرای تبلیغات شهری تاسوعا و عاشورا با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در قم
به گزارش قم نیوز حمید رضا عابدی خرسند در جلسه هماهنگی خدمات‌رسانی تاسوعا و عاشورا، با بیان اینکه از دو ماه پیش برای امر اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی صورت گرفته است گفت: با کارشناسان این بخش جلساتی برگزار و ایده‌های مختلف جمع‌آوری شد و توانستیم به راهکاری واحد برسیم و با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس طرحها به صورت ترکیبی اکران شد.

وی با تاکید بر اینکه فضای دفاع مقدس ایجاد شده در شهر با محوریت شهدای مدافع حرم است بیان کرد: عکس شهدای شاخص نیز در نهادهای مهم شهر به صورت آویز نصب خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر محوریت فرهنگ شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر در اطلاع‌رسانی‌های شهری تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نیز المان ها و پیام‌های ویژه شهری برای پیام‌رسانی عاشورا در سطح شهر اجرا کردیم.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال کارهای متفاوت همزمان با این ایام بوده‌ایم خاطرنشان کرد: سعی کردیم خلاقیت را در برنامه‌ها حفظ کرده و کمتر به دنبال احساسی شدن فضای شهری باشیم و بیشتر پیام‌رسانی به مردم در مورد ابعاد عاشورا، فرهنگ شهروندی و... صورت گیرد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjh8ei.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما