کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم تاکید کرد:

ضرورت رعایت مسائل ایمنی توسط عزاداران حسینی

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 7 مهر 1396 ساعت 1:00

قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بر ضرورت رعایت مسائل ایمنی توسط عزاداران حسینی تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز عباس جعفری در جلسه هماهنگی خدمات‌رسانی تاسوعا و عاشورا،  با تاکید بر اینکه تامین ایمنی شهروندان در ایام عزاداری امام حسین(ع) از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: شهروندان به دنبال این هستند که در زمانی کوتاهی اقدام به برپایی عزا کنند که ممکن است با این سرعت توجه کمتری به بحث ایمنی داشته باشند و خطراتی متوجه مردم شود.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل ایمنی توسط عزاداران حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این مدت کوتاه تعداد زیادی خیمه و مجلس عزا برپا می‌شود توان نیروهای آتش‌نشانی به این حد نیست که از همه بازدید کنیم و برنامه‌ریزی کردیم هر ایستگاه حوزه عملیاتی خود را بازدید ایمنی داشته باشد تا مشکلی رخ ندهد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در سال‌های گذشته 700 مسجد به کپسول‌های خاموش‌کننده آتش مجهز شد گفت: 100 کپسولی که به تازگی خریداری شده دیروز وارد شد و در صورتی که اداره کل اوقاف مسجدی را معرفی کند تحویل هیات امنای مساجد خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق مکان‌های استقرار نیروهای آتش‌نشانی در سطح شهر خاطرنشان کرد: در اکثر فضاهایی که بالای 500 نفر عزادار حضور دارند حتما خودرو آتش‌نشانی مستقر خواهد شد.
جعفری با بیان اینکه از فردا در مبادی ورودی و خروجی شهر استقرار خواهیم داشت گفت: در هسته مرکزی و اطراف مسجد مقدس جمکران به صورت گسترده استقرار نیروهای آتش‌نشانی را داریم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 54211

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54211/ضرورت-رعایت-مسائل-ایمنی-توسط-عزاداران-حسینی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir