پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 54220
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم خواستار شد

آماده باش دستگاه‌هاي انتظامي و امنيتي در عاشورا و تاسوعاي حسيني

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه شوراي معاونين استانداري قم خواستار آماده‌باش دستگاه‌هاي انتظامي و امنيتي در عاشورا و تاسوعاي حسيني شد.
آماده باش دستگاه‌هاي انتظامي و امنيتي در عاشورا و تاسوعاي حسيني
آماده باش دستگاه‌هاي انتظامي و امنيتي در عاشورا و تاسوعاي حسيني
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان اظهار کرد: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی اندیشیده شود.

استاندار قم با اشاره به ضرورت هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای پیشگیری و مقابله با هرگونه تهدید امنیتی افزود: استفاده از ظرفیت مردم و هیئات مذهبی برای تامین نظم و امنیت می‌تواند در این راستا بسیار موثر واقع شود.

صادقی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد: در برش استانی باید اشتغال روستاییان و اعطای تسهیلات برای مشاغل خرد مورد توجه جدی قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان مشارکت و تعامل همه مسؤولان استان برای تحقق شعار سال و افزایش اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در راستای تولید وارد استان می‌شود باید به اشتغال پایدار منجر شود.

رضا سیار فرماندار قم و رئیس شورای تامین شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به جلسات برگزار شده و برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای مراسم عزاداری در ایام محرم گفت: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی آمادگی کامل برای مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxiqp.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما