پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 54227
منبع : خبرگزاری فارس
در آستانه هفته دوازدهم ليگ برتر رقم خورد

پيروزي پرگل آتليه‌طهران قم برابر مبل البرز

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در مسیر آماده‌سازی برای بازي حساس هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور از سد مبل كريمي البرز عبور كرد.
پيروزي پرگل آتليه‌طهران قم برابر مبل البرز
پيروزي پرگل آتليه‌طهران قم برابر مبل البرز
به گزارش قم نیوز آتلیه‌طهران که در سال‌های 1394 و 1395 در جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بودند، امسال نخستین حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران را تجربه می‌کند و با ترکیبی از مربیان و بازیکنان شاخص بومی هم اکنون موقعیت بسیار خوبی در جدول رده‌بندی دارد.

نماینده فوتسال قم که هم اکنون در بین 14 تیم حاضر در نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بالای جدول قرار دارد و ضلع چهارم مربع مدعیان کسب عنوان قهرمانی است، این روزها برای دو بازی باقی مانده از نیم‌فصل نخست لیگ آماده می‌شود.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم که از 11 بازی خود در نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم موفق به کسب پنج پیروزی، سه تساوی و سه باخت شده‌اند و هم اکنون بعد از تیم‌های مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران در مکان چهارم جدول جای دارند، در دیداری تدارکاتی نماینده البرز را شکست دادند.

در حالی که این روز‌ها تمام تیم‌های حاضر در لیگ در اردوهای تدارکاتی به سر می‌برند و در قالب برنامه‌های مختلف آماده حضور موفق در دیدارهای آتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شوند، آتلیه‌طهران قم نیز نظر کادر فنی خود تمرین و بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا با آمادگی مطلوب در بازی‌های لیگ امسال فوتسال ایران شود.

فوتسالیست‌های آتلیه طهران قم در آستانه بازی‌های هفته یازدهم فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف تیم دسته اولی مبل کریمی البرز رفت و در پایان با نتیجه پرگل 6 بر 3 حریف خود را شکست داد.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بازی خوب و هماهنگی را در این مسابقه تدارکاتی از خود به نمایش گذاشتند تا از ساعت 17 روز چهارشنبه دوازدهم مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم آذرخش بندرعباس برود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcja8ei.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما