دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 54318
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت قم خبر داد:

اجرای بیش از 9 هزار مترمربع ریسه پرچمی به مناسبت تاسوعا و عاشورا

قم نيوز : قم نیوز: شهردارمنطقه هشت قم از اجرای بیش از 9 هزار مترمربع ریسه پرچمی به مناسبت تاسوعا و عاشورا در سطح این منطقه خبر داد.
اجرای بیش از 9 هزار مترمربع ریسه پرچمی به مناسبت تاسوعا و عاشورا
اجرای بیش از 9 هزار مترمربع ریسه پرچمی به مناسبت تاسوعا و عاشورا
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در منطقه هشت قم به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: همزمان با این ایام که مقارن شده با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید سعی کردیم تبلیغات شهری را به صورت ترکیبی با مضمون‌های مرتبط با این ایام اجرا کنیم.

وی با اشاره به سیاه‌پوش کردن نقاط مختلف شهری در منطقه هشت تصریح کرد: بیش از 9 هزار مترمربع ریسه پرچمی، 62 عدد پرچم آویز، 6 عدد خیمه، 16 عدد کوتل، 10 المان مناسبتی و پنج بنر در سطح منطقه اجرا شد.

شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر اینکه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته همزمان با این ایام همکاری در اهتزاز المان‌های مناسبتی مرتبط با هفته دفاع مقدس بوده است خاطرنشان کرد: همکاری مشترک با نهادهای مختلف در این ایام برای برگزاری یادواره‌های شهدا را داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در ایام تاسوعا و عاشورا در مساجد سطح پردیسان تصریح کرد: شست‌وشو و خدمات‌رسانی لازم در خصوص آماده سازی مساجد صورت گرفته و در این ایام نیز نیروها به حالت آماده باش برای تامین نظافت شهری و شست‌وشوی معابر هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaenm.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما