سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 54370
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد

کشف 24 کيلوگرم ترياک در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 24 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
کشف 24 کيلوگرم ترياک در قم
کشف 24 کيلوگرم ترياک در قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ غلام عباس بلفکه  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه احدی از  قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی مینی بار از یکی از استان‌های جنوبی کشور به پایتخت منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کسب دستور  مقام قضائی تعداد دو اکیپ عملیاتی به محورهای ورودی به استان قم از سمت کاشان اعزام و اقدام به  کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: ماموران نهایتاً با یکسری اقدامات پلیسی خودروی موصوف را در مجتمع مارال شناسایی و متهم را دستگیر  و خودرو نیز برای بررسی و بازدید دقیق تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در بازرسی بعمل آمده از جعبه بغل خودروی مذکور مقدار 34 گرم تریاک و 15 گرم سوخته تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و نیز از داخل باک خودرو مقدار 24 کیلوگرم تریاک در قالب 22 بطری کشف شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciupaw.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما