دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 54883
منبع : خبرگزاری مهر

نماینده هندبال قم در آستانه کناره‌گیری از لیگ برتر است

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان کشور، از نماینده قم در این مسابقات خبری نیست و این تیم آینده‌ای مبهم پیش روی خود می‌بیند.
نماینده هندبال قم در آستانه کناره‌گیری از لیگ برتر است
نماینده هندبال قم در آستانه کناره‌گیری از لیگ برتر است
به گزارش قم نیوز تیم هندبال هدف پویان جوان قم در حالی باید از چند روز دیگر وارد لیگ برتر هندبال بانوان کشور شود که وضعیت این تیم هنوز نامشخص است و حتی حضور این تیم در فصل جدید هنوز با قاطعیت اعلام نشده است.

گرچه هدف پویان هفته گذشته از طریق خروجی رسمی خود اعلام کرده بود که بر خلاف میل باطنی و با وجود مشکلات مالی، با تیمی جوان وارد لیگ برتر می‌شود اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد باید هر لحظه منتظر اعلام کناره گیری هدف پویان از لیگ برتر باشیم.

باشگاه هدف پویان جوان طی چند روز اخیر در این زمینه سکوت کرده و فدراسیون هندبال هم که اعلام کرده بود لیگ برتر از جمعه همین هفته یعنی ۲۸ مهر آغاز می‌شود به دلیل نامشخص بودن وضعیت هدف پویان و ۲ تیم دیگر که مشکلاتی شبیه به هدف پویان دارند هنوز اعلام برنامه نکرده است.

در این شرایط، اگر برنامه از قبل اعلام شده را ملاک قرار دهیم تیم هدف پویان قم باید ۵ روز دیگر در سنندج با شهرداری این شهر در هفته اول روبرو شود  آن هم در شرایطی که نه تیمی منسجمی وجود دارد و نه تمهیدات لازم برای ورود به لیگ برتر و سفر به سنندج در نظر گرفته شده است.

با این شرایط بعید است هدف پویان را در لیگ برتر ببینیم مگر این که فدراسیون هندبال، استارت لیگ را عقب بیندازد و مشکلات مالی هدف پویان به اندازه لازم حل شود و این در شرایطی است که هدف پویان امسال به دلیل ناتوانی در پرداخت دستمزد به مهره‌های ملی پوشش در آستانه از دست دادن آن‌ها قرار دارد.

در این وضعیت نامطلوب، به نظر می‌رسد زمان برای هدف پویان به سر آمده و اگر این تیم نتواند طی امروز و فردا حامی مالی مناسبی جذب کند خبر کناره گیری این تیم از لیگ برتر هندبال بانوان منتشر می‌شود و ورزش قم یک تیم لیگ برتری دیگر خود را از دست می‌دهد.

تمامی بازیکنان، مربیان و عوامل هدف پویان در ۲ سال اخیر که این تیم در لیگ برتر هندبال زنان کشور حضور داشته بدون دستمزد در خدمت تیمشان بوده‌اند اما باشگاه هدف پویان می‌گوید کمک‌های فعلی پاسخگوی نیازهای این تیم نیست.
انتهای پیام / 137
 
https://qomnews.ir/vdchx6nm.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما