کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آبان‌ماه صورت مي‌گيرد

رقابت 4 كانديدا براي رياست هیأت‌‌ ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان قم

خبرگزاری فارس , 25 مهر 1396 ساعت 22:01

قم نیوز: چهار كانديدا در مجمع انتخابات هیأت‌‌ ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم براي نشستن بر كرسي رياست اين هیأت‌‌ ورزشي رقابت مي‌كنند.


به گزارش قم نیوز در مدت زمان پیش‌بینی شده از سوی امور مجامع هیأت‌‌‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت‌‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان این استان، چهار نفر برای این منظور ثبت‌نام کرده‌اند.

این نفرات سیدصادق میره‌ای، علی ساده، مهدی محمودی و محمدعلی مقدم‌خواه هستند که با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده بین اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، در آبان ماه برای ریاست این هیأت‌‌ ورزشی رقابت می‌کنند.

این در حالی است که در چند ماه اخیر هیأت‌‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم به شکل سرپرستی اداره می‌شود زیرا رئیس پیشین این هیأت ورزشی یعنی سیدداود حاج‌حسینی مرداد ماه امسال در نامه‌ای رسماً از مسؤولیت خود در ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم استعفا و کناره‌گیری کرد.

این در شرایطی است که هیأت‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در یک دهه قبل یکی از هیأت‌های موفق ورزش قم بود، هیأتی که از میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی موفق به کسب عنوان شده اما چند تغییر و تحول در این هیأت‌ ورزشی، آن را به یکی از هیأت‌‌‌های معمولی ورزش قم تبدیل کرده است.

آخرین رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم سیدداوود حاج‌حسینی است که به دلیل مسوولیت‌های حقوقی خود کمتر در این هیأت‌‌ ورزشی حضور داشت و در نهایت کار به جایی رسید که وی را مجبور به استعفا و کناره‌گیری از ریاست این هیأت ورزشی کرد.

البته از دوره چهار ساله ریاست سیدداود حاج‌حسینی در هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم هنوز بیش از یک سال باقی مانده و در واقع دوره ریاست وی هنوز به پایان نرسیده اما به دنبال استعفای وی، با ابلاغ رسمی از سوی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان سیدصادق میره‌ای مسوولیت سرپرستی این هیأت‌‌ را عهده‌دار شده است.

این در حالی است که سید صادق میره‌ای پیش از این در مسوولیت دبیری هیأت نابینایان و کم‌بینایان فعالیت کرده و یکی از افراد دارای مسؤولیت در سازمان بهزیستی استان قم و هم اکنون یکی از چهار کاندیدای ریاست این هیأت‌‌ ورزشی برای مجمع انتخابات آبان‌ماه محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 54979

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54979/رقابت-4-كانديدا-براي-رياست-هیأت-ورزش-هاي-نابينايان-كم-بينايان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir