کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم خبر داد

ثبت نام 33 واحد‌ صادراتی در فرآیند انتخاب صادر کنندگان برتر استان قم

خبرگزاری فارس , 26 مهر 1396 ساعت 16:34

قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 33 شرکت‌ صادراتی این استان در فرآیند انتخاب صادر کنندگان برتر ثبت نام کردند و در آستانه فرا رسیدن 29 مهرماه و روز صادرات، فرآیند انتخاب شرکت‌های برتر انجام خواهد شد.


به گزارش قم نیوز احمد ذاکری اظهار کرد: در راستای انتخاب صادرکنندگان برتر استان قم، فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1396، در سطح واحدهای تولیدی و صادراتی استان ارائه شد و شرکت‌های صادراتی واجد شرایط ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: ثبت نام الکترونیکی از 20 شهریور به مدت 20 روز از طریق سامانه آغاز شده و 33 شرکت صادراتی در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه اطلاع رسانی‌های لازم به شرکت‌های صادراتی برای تسریع در ثبت نام و ارسال مدارک و مستندات صورت پذیرفته است، ادامه داد: مهلت تحویل مدارک تا 15 مهر تعیین شده بود که 33 شرکت در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، فرش دستباف، شیمیایی و پتروشیمی، چسب و الیاف و بازرگانی عمومی نسبت به ارسال مدارک و مستندات خود را در مهلت تعیین شده اقدام کردند.

ذاکری تصریح کرد: بررسی‌های اولیه فرم‌های الکترونیکی ثبت نام در سامانه مربوطه صورت گرفته است و پرونده‌ها براساس معیارها و شاخص‌های تعیین شده، توسط کمیته مربوطه بررسی و واحدهای موفق در بخش صادرات در کمیته ویژه انتخاب خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: اعضای کمیته تصمیم گیری متشکل از بخش خصوصی شامل نماینده اتاق بازرگانی، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق تعاون و اتحادیه صادرکنندگان و بخش دولتی با حضور نماینده استانداری، گمرک، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 55035

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55035/ثبت-نام-33-واحد-صادراتی-فرآیند-انتخاب-صادر-کنندگان-برتر-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir