کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلايه بانوي مدال‌آور قم از ناداوري در تكواندو زنان ايران

خبرگزاری فارس , 28 مهر 1396 ساعت 15:01

قم نیوز: بانوي مدال‌آور تكواندو استان قم از ناداوري و بي‌عدالتي در قضاوت پيكارهاي تكواندو قهرماني زنان ايران به شدت گلايه كرد.


به گزارش قم نیوز فرناز امینی امروز اظهار کرد: رقابت‌های تکواندو قهرمانی بانوان ایران از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت و تقریبا تمام چهره‌های مطرح و مدال‌آور استان‌های مختلف برای کسب عناوین برتر این دوره با آمادگی گام به میدان رقابت گذاشته بودند.

وی که موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز وزن منهای 49 کیلوگرم مسابقات جوانان و بزرگسالان کشور شد، اضافه کرد: در مرحله نخست این رقابت‌ها با قرعه استراحت مواجه شدم و در نخستین رقابت خود از مرحهل دوم رویا مولایی تکواندوکار ایلام را با نتیجه ۱۲ بر پنج شکست دادم، در حالی که مولایی دارنده رتبه سوم قهرمانی کشور و دانشجویان کشور بود و شکست دادن وی کار آسانی نبود.

دارنده مدال برنز مسابقات سال 1396 تکواندو زنان ایران افزود: مبارزه بعدی من با فرنگیس نوروزیان از مازندران بود که این مسابقه را با نتیجه ۱۰ بر ۴ پیروز شدم اما در رقابت مرحله چهارم با کیانا اخوان ملی‌پوش البرز که مقام‌های مختلفی دارد مبارزه کردم که متاسفانه با ناداوری و بی‌عدالتی در قضاوت از سوی ناظر زمین از فینال محروم شدم.

وی عنوان کرد: در این مسابقه دو ضربه مسلم صورت من نادیده گرفته شد که ۶ امتیاز برای من به همراه داشت، ضمن اینکه از بیرون میدان مسابقه نیز فشار وارد می‌کردند که تکواندوکار البرز بازنده نشود، به همین دلیل ۶ امتیاز من با ناداوری از دست رفت و با دو اخطار نتیجه را ۲ بر ۱ واگذار کردم.

امینی خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کشور بخش کوچکی از زحمات اساتیدم پرتلاش خود نظیر استاد حجتی  و استاد یقینی و همچنین دیگر عزیزیانی که برای من زحمت کشیده و حمایتم کردند را جبران کرده باشم.

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 55089

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55089/گلايه-بانوي-مدال-آور-قم-ناداوري-تكواندو-زنان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir