دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 55185
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

شهرداری مکلف به پیگیری ویژه فاز 5 عمار یاسر شد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای پنجم نسبت به هسته مرکزی شهر دغدغه بسیاری دارد، گفت: در راستای تکمیل فاز پنج عمار یاسر شهرداری قم مکلف شده است تا اقدامات مورد نیاز را به صورت ویژه دنبال کند.
شهرداری مکلف به پیگیری ویژه فاز 5 عمار یاسر شد

به گزارش قم نیوز مجید اخوان در قم، با اشاره به اینکه پیشبرد اهداف مختلف شهری نیازمند هماهنگی و همدلی است، اظهار کرد: با هماهنگی و یکدستی موجود میان مدیران استان از جمله نمایندگان، استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قم مسیر برای خدمت به مردم هموار است.
وی اضافه کرد: هر چند قم کاستی‌های بسیاری داشته و از نظر زیرساخت‌ها تا رسیدن به جایگاه اصلی فاصله بسیاری دارد اما رفع این کاستی‌ها به صورت جدی دنبال می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای پنجم نسبت به هسته مرکزی شهر دغدغه بسیاری دارد، گفت: در راستای تکمیل فاز پنج عمار یاسر شهرداری قم مکلف شده است تا اقدامات مورد نیاز را به صورت ویژه دنبال کند.
وی با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات جانبی پروژه شهید کاظمی خیابان شهدا در حال پیگیری است، تصریح کرد: در روند پیشرفت پروژه‌های شهری فاز پنج عمار یاسر یک لکه ناهماهنگ است چرا که پروژه‌های مورد نظر در این فاز نتوانسته به جایگاه مطلوبی برسد و اکنون وضعیت مطلوبی را در مورد فاز پنج عمار یاسر شاهد نیستیم.
اخوان با اشاره به اینکه درآمدها و منابع شهرها به صورت ویژه مورد تاثیر شرایط اقتصادی کشور قرار گفته است، عنوان کرد: دولت از یک خشکسالی رنج می‌برد و برخی از شهرداری‌ها نیز با توجه به مشکلات مالی پاسخ‌گوی هزینه‌ها نیستند؛ هر چند شهرداری قم در میان کلانشهرها هزینه‌های خود را کاهش داده اما همچنان با توجه به نداشتن نقدینگی باید هزینه بیشتری برای برخی از پروژه ها پرداخت کند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdkf0k.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما