سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 55252
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری قم :

ساماندهی زائرین عراقی در دستور کار قرار گرفته است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از هماهنگی سازمان پایانه‌ها با حج و زیارت برای ساماندهی زائرین عراقی خبر داد.
ساماندهی زائرین عراقی در دستور کار قرار گرفته است
ساماندهی زائرین عراقی در دستور کار قرار گرفته است
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از هماهنگی سازمان پایانه‌ها با حج و زیارت برای ساماندهی زائرین عراقی خبر داد.
به گزارش قم نیوز رضا پوریافر با اشاره به اقداماتی که در سازمان‌ پایانه‌های مسافربری شهرداری قم برای بسترسازی خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات صورت گرفته است اظهار کرد: در این زمینه این سازمان با استانداری قم و سازمان‌های خدمات‌رسان برای ساماندهی زائرین جلسات متعددی داشته است.
وی تشکیل جلسه با عوامل اجرائی سازمان حج و زیارت استان برای ساماندهی اعزام زائرین عتبات عالیات و حج از پایانه مرکزی را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: همچنین برای ساماندهی زائرین عراقی که به قم سفر کرده و یا می‌خواهند به عراق باز گردند هماهنگی‌هایی را با سازمان حج و زیارت و میراث فرهنگی داشته ایم.
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه جلسات هیات مدیره سازمان به صورت مستمر برگزار می شود خاطرنشان کرد: همچنین در ایام مختلف سال با پرسنل سازمان و مدیران شرکت‌های حمل و نقلی استان و پلیس پایانه جهت خدمات رسانی مطلوب به زائرین و مسافرین جلساتی داریم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcirraw.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما