کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير كل اتحاديه بين‌المللي نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگري مطرح كرد

آگاه‌سازي عمومي برای حمايت از ملت فلسطين در فضاي مجازي

خبرگزاری فارس , 2 آبان 1396 ساعت 23:34

قم نیوز: دبير كل اتحاديه بين‌المللي نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگري گفت: با استفاده از فضاي مجازي به آگاه‌سازي عمومي در زمينه معضلات اشغال و اشغالگري و در راس آن حمايت از ملت فلسطين پرداخته مي‌شود كه مخاطبان اصلي اين برنامه كودكان، نوجوانان و جوانان هستند.


به گزارش قم نیوز ابوالقاسم رحیمیان ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدره اظهار کرد: این اجلاسیه 13 مهر امسال در تهران برگزار شد و حاوی پیام دلگرمی برای جبهه مقاومت و تبعیض نژادی علیه رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که تصاویر شهادت محمد الدره را پاک کند ولی نتوانست نحوه به شهادت رسیدن این کودک را انکار کند و همه جای دنیا پخش شد.

رحیمیان به هدف برگزاری اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و گفت: هدف این اجلاس نمایش مظلومیت نوجوانان فلسطینی در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس بود البته در نظر داریم این اجلاس به صورت سالیانه برگزار شود.

وی با اشاره به نامگذاری 9 مهر امسال با عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی عنوان کرد:‌ برنامه‌ریزی شده به این مناسبت هر سال اجلاسی برگزار شود و کشورهای عضو نیز، متقاضی برگزاری اجلاس هستند.

دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اشاره به اهداف اتحادیه حمایت از کودکان فلسطینی گفت: فعالیت این اتحادیه با هدف آگاه‌سازی عمومی اشغال و اشغالگری در دستور کار قرار گرفته و در برابر سکوت جوامع بین المللی و بی‌تفاوتی دولت‌ها و سانسور رسانه‌ها اتحادیه فضای مجازی را فرصت مناسبی می‌داند.

وی عنوان کرد: بیش از 40 کشور به عضویت این اتحادیه درآمدند و هدف عمده این است که از طریق فضای مجازی معضلات اشغال و اشغالگری اطلاع‌رسانی شود که در رأس آن حمایت از ملت فلسطین است که این حرکت به پشتیبانی مراجع تقلید نیاز دارد.

دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اشاره به گستردگی اعضا در کشورهای عضو گفت: فضای مجازی فرصتی برای انتقال و آگاه‌سازی عمومی با توجه به سکوت مجامع بین‌المللی، بی‌تفاوتی دولت‌ها و سانسور خبری است و با استفاده از این فضا به آگاه‌سازی عمومی در زمینه معضلات اشغال و اشغالگری و در رأس آن حمایت از ملت فلسطین پرداخته می‌شود که مخاطبان اصلی این برنامه کودکان، نوجوانان و جوانان هستند.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 55263

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/55263/آگاه-سازي-عمومي-حمايت-ملت-فلسطين-فضاي-مجازي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir