سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 5578
در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر صورت می گیرد؛

استقرار 150 امدادگر در پست های امداد و نجات

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: در طرح نوروزی 150 امدادگر، نجاتگر، پرستار و پزشك متخصص در پست های امداد و نجاتی به آسیب دیدگان كمك رسانی خواهند كرد.
استقرار 150 امدادگر در پست های امداد و نجات
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی روز سه شنبه با تشریح طرح نوروزی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: از این تعداد پست امداد و نجات، یك پست ویژه هوایی با به كارگیری یك بالگرد امدادی آماده خدمت رسانی به حادثه دیدگان است.

وی اضافه كرد: این بالگرد هوایی با تعامل سازمان جمعیت هلال احمر كشور از یكم تا پنجم فروردین ماه سال آینده در قم مستقر است و به مدت پنج روز به استان مركزی انتقال می یابد و از ۱۰ تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری مجدد در این استان مستقر می شود.

سائلی، افزود: ۲۵ دستگاه خودروی امدادی و ۱۵۰ امدادگر، نجاتگر، پرستار و پزشك متخصص در پست های امداد و نجاتی به آسیب دیدگان كمك رسانی خواهند كرد همچنین سه اسكان اضطراری با تمام امكانات در اختیار زایران قرار می گیرد.

سائلی درادامه گفت: سال گذشته جمعیت هلال احمر قم رتبه دوم كشوری را در طرح راهنمایی مسافران نوروزی كسب كرد كه امیدواریم امسال با استقرار ۲۲ اكیپ راهنمایی و شش خیمه نماز و حضور فعال داوطلبین هلال احمر مقام اول را بدست بیاوریم.

وی توزیع كتابچه جاده های كشور، توزیع هفت هزار كیف كمری امداد و نجات، چاپ ۱۲۰ هزار نقشه استان قم، توزیع مجله مهر آهنگ نو، توزیع روزنامه سازمان جوانان، توزیع جعبه كمك های اولیه مهر گویان و توزیع كتابچه استان قم در ۲۰ هزار جلد را از جمله اقدامات طرح راهنمایی نوروزی مسافران برشمرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.u9nrak9n7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما