دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 55812
منبع : خبرگزاری فارس

اكسين البرز با 5 بازيكن صبا در قم

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال اكسين البرز با در اختيار داشتن پنج بازيكن سابق تيم فوتبال صباي قم در ديداري از هفته دوازدهم ليگ دسته اول فوتبال ايران برابر صبا صف‌آرايي مي‌كند.
اكسين البرز با 5 بازيكن صبا در قم
اكسين البرز با 5 بازيكن صبا در قم
به گزارش قم نیوز استارت دیدارهای هفته دوازدهم از نیم‌فصل دوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران عصر روز دوشنبه شانزدهم آبان ماه زده می‌شود و 18 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول جام آزادگان در 9 بازی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حالی که شهرهای بابل، رفسنجان، قم، تبریز، تهران، اراک، شیراز و بوشهر میزبان 9 بازی هفته دوازدهم لیگ آزادگان هستند، قمی‌های علاقمند به فوتبال این هفته تماشاگر و پیگیر مسابقه خانگی صبای قم با تیم اکسین البرز در ورزشگاه یادگار امام قم خواهند بود.

صبای قم در ششمین دیدار خانگی این فصل از ساعت 14:45 دقیقه عصر روز سه‌شنبه شانزدهم آبان ماه برابر تیم اکسین البرز قرار می‌گیرد، مسابقه‌ای که صبا در آن به دنبال کسب نخستین برد بازی‌های خانگی است و اکسین البرز هم برای گرفتن سه امتیاز و رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول تلاش می‌کند.

این دو تیم در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که تیم اکسین البرز در حال حاضر با چهار پیروزی، چهار تساوی، سه باخت، 11 گل زده، 9 گل خورده و 16 امتیاز رتبه نهم جدول را در اختیار دارد اما صبای قم با یک برد، 6 تساوی، چهار باخت، هشت گل زده، 15 گل خورده و 9 امتیاز در مکان پانزدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان جای دارد.

تیم فوتبال اکسین البرز حریف صبای قم در هفته دوازدهم لیگ دسته اول جام آزادگان امروز وارد شهر قم شده و آخرین تمرین خود را نیز در زمین چمن دانشگاه قم انجام می‌دهد، در حالی که نکته جالب در خصوص این تیم، عضویت پنج بازیکن سابق صبا در ترکیب نماینده البرز است.

اکسین البرز که به علی لطیفی سرمربی خود برای کسب پیروزی در خانه صبای قم اولتیماتوم داده، در هفته دوازدهم لیگ دسته اول جام آزادگان در قم با استفاده از هادی شکوری، مسعود حق‌جو، پویا سیف‌پناهی، سیدمهدی حسینی و میلاد سلیمان‌فلاح پنج بازیکن پیشین تیم صبای قم برابر این تیم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauanm.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما