يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 55997
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري خبر داد:

پذيرايي از 1500 زائر در موكب كريمه اهل بيت پايانه مركزي قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم از پذيرايي از هزار و 500 زائر در موكب كريمه اهل بيت پايانه مركزي خبر داد.
پذيرايي از 1500 زائر در موكب كريمه اهل بيت پايانه مركزي قم
پذيرايي از 1500 زائر در موكب كريمه اهل بيت پايانه مركزي قم
به گزارش قم نیوز رضا پوريافر با اشاره به اقدامات سازمان پايانه‌ها در اربعين حسینی اظهار كرد: موكب كريمه اهل بيت در پايانه مركزي از 9 آبان فعاليت خود را آغاز كرد و تا 15 آبان به ارائه خدمات به زائران پرداخت.
وي خاطرنشان كرد: اين موكب به مساحت 90 متر مربع بود كه بخش‌هاي ايستگاه صلواتي، شارژ موبايل، ايستگاه واكس صلواتي، مديريت، ايستگاه فرهنگي و محل استراحت در آن پیش بینی شده بود.
سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم با بيان اينكه روزانه هزار و 500 نفراز زائران كربلا در موكب كريمه اهل بيت پذيرايي مي‌شدند گفت: در ايستگاه صلواتي اين موكب روزانه هزار و 500 پرس غذاي گرم طبخ و در اختيار زائران قرار مي‌گرفت و‌ زائران در كنار غذاي گرم از پذيرايي چاي، خرما و كيك بهره‌مند شدند.
وي عنوان كرد:‌ در بخش مديريت موكب همه روزه يك نماينده از سازمان، پليس پايانه،‌ نماينده اداره كل حمل و نقل استان مستقر و پاسخگوي زائران در امور مربوطه بودند.
پوريافر با اشاره به ارائه خدمات ديگر ويژه اربعين گفت: در ايستگاه فرهنگي با همكاري معاونت تبليغ حوزه علميه يك روحاني مستقر و پاسخگوي مسائل شرعي، اعتقادي و فرهنگي زائران بود.
وي با بيان اينكه اين ايام حدود هزار و 500 بسته فرهنگي حاوي كتاب، سي دي و بروشور ويژه ايام اربعين بين زائران توزيع شد گفت: با توجه به معنوي بودن مسير كربلا اين سازمان با تهيه سي دي ويژه ايام اربعين و هديه به رانندگان اتوبوس‌هاي مسير كربلا خواستار جا به جايي اين سي دي با فيلم‌هاي كلوپي بين مسير شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefo8n.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما