دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 56029
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری اعلام کرد:

انتقال بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرکزی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در اربعین امسال 26 هزار و 952 زائر از پایانه مرکزی به مرزهای عراق اعزام شدند.
انتقال بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرکزی قم
انتقال بیش از 26 هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرکزی قم
به گزارش قم نیوز رضا پوریافر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پایانه مرکزی مسافربری شهر قم در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: در اربعین امسال 26 هزار و 952 زائر از پایانه مرکزی به مرزهای عراق اعزام شدند.
وی با اشاره به کیفیت و کمیت و نحوه ارائه خدمات گوناگون در پایانه مرکزی خاطرنشان کرد: از یک آبان تا اربعین حسینی با سرویس دهی 667 دستگاه اتوبوس این تعداد مسافر به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه در این ایام کلیه نیروهای اداری، خدماتی و انتظامی سازمان به صورت آماده باش و 24 ساعته به زائرین عتبات عالیات خدمت رسانی می‌کردند افزود: تشکیل ستاد خدمات رسانی اربعین حسینی، تشکیل جلسه با انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی، پلیس پایانه و واحد انتظامی، برپایی موکب کریمه اهل بیت(ع) در پایانه مرکزی و خدمات رسانی به زائرین را از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایام بوده است.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی مرکز پیام سازمان و راهنمایی زائرین، سیاهپوش کردن پایانه‌ و پارکسوارها، آماده سازی و نظافت مسجد پایانه، تامین آب آشامیدنی برای زائرین، برپایی نماز جماعت و مراسم عزاداری، توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائرین و... از دیگر خدماتی است که در این ایام به زائرین ارائه شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb9gbs.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما