کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سه نشریه جدید به جمع نشریات قم پیوستند

خبرگزاری ايرنا , 28 اسفند 1390 ساعت 13:57

قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از پیوستن سه نشریه جدید به جمع نشریات این استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار   گفت: شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی قم و موسسه علمی فرهنگی نورالیقین صاحب نشریه می‌شوند.

وی خاطر نشان كرد: براساس تصمیم كمیسیون انتشارات دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار نشریه عمومی با عنوان مدیریت شهری برای شهرداری قم موافقت شد.

وی ادامه داد: همچنین براساس نظریه هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم مبنی بر انتشار نشریه "سپهر سیاست" موافقت به عمل آمد.

خامه یار تصریح كرد: "علی شیرخانی" به عنوان مدیر مسوول این نشریه شناخته شد كه صاحب امتیاز آن نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم است.

وی یادآور شد: روش انتشار این نشریه، آموزشی پژوهشی و در زمینه علوم انسانی است كه با گرایش علوم سیاسی منتشر خواهد شد.

وی ابراز داشت: این نشریه به زبان فارسی است و گستره توزیع آن نیز استان قم و تهران خواهد بود.

خامه یار همچنین به صدور مجوز نشریه دیگری اشاره كرد و افزود: نشریه نورالیقین به صاحب امتیازی موسسه علمی فرهنگی نورالیقین قم و به مدیر مسوولی "مائده آل مرتضی" نیز از هیات نظارت بر مطبوعات مجوز نشر گرفت.

وی اظهار داشت: این نشریه به صورت فصلنامه، با روش آموزشی، خبری، پژوهشی و اطلاع رسانی در زمینه فرهنگی و معلومات عمومی به دو زبان فارسی و عربی منتشر خواهد شد و گستره توزیع آن سراسری خواهد بود.

استان قم دارای ۶۵ نشریه فعال است.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 5697

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5697/سه-نشریه-جدید-جمع-نشریات-قم-پیوستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir