کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

ضرورت حمایت از کشاورزان بدهکار در قم

خبرگزاری فارس , 14 آذر 1396 ساعت 23:01

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از کشاورزان استان به دلیل مشکل در زمینه فروش محصولاتشان، متحمل بدهی‌های سنگینی شدند و باید راهکارهایی برای حل مشکلات این کشاورزان اندیشیده شود.


به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در تالار امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت حمایت از کشاورزان قمی اظهار کرد: برخی از این کشاورزان در خارج از استان فعالیت می‌کنند که باید از این کشاورزان نیز حمایت شود و برخی از این کشاورزان متحمل بدهی‌های سنگینی شدند و باید راهکارهایی برای حل مشکلات این کشاورزان اندیشیده شود.

وی ادامه داد: باید سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، سیاست‌های کشورهای خارجی و سیاست‌های گمرکی به کشاورزان اطلاع رسانی شود تا آن‌ها دچار مشکل برای فروش محصولات خود نشوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون تعدادی از اهالی منطقه قنوات فعال در زمینه تولید صیفی جات با مشکلات زیادی مواجه شدند افزود: کمبود منابع آب یک مساله سراسری است و باید بحث تولید محصولات کشاورزی آب بر در استان قم مورد بررسی قرار بگیرد، برخی از محصولات کشاورزی، استراتژیک است که باید از تولید آن در کشور و استان حمایت شود.

غلامحسین الهیاری عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قم در ادامه جلسه با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌هایی استان قم که در زمینه اقتصاد مقاومتی بودند، سال گذشته پیشرفت خوبی داشتند.

وی در خصوص عملکرد بانک ها گفت: بانک‌ها سود تعیین شده از طرف دولت برای پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان را رعایت نمی‌کنند و سود تسهیلات بانکی به 24 درصد می‌رسد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 57011

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57011/ضرورت-حمایت-کشاورزان-بدهکار-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir