کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر مطرح كرد

ارائه آموزش به نيروهاي فعال در امر به معروف و نهي از منكر

خبرگزاری فارس , 16 آذر 1396 ساعت 14:01

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر گفت: آموزش اصل اساسي براي امر به معروف و نهي از منكر است و تعامل بين دو انسان را شامل مي‌شود كه در اين بخش نيروهاي امر به معروف و نهي از منكر بايد آموزش‌هايي بگذرانند تا مشكلي ايجاد نشود.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زرگر ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در قانون پیش‌بینی شده است اظهار کرد: بحث مردم یکی از مواردی است که پررنگ در نظر گرفته شده که حضور گسترده مردم در زمینه امر به معروف و نعهی از منکر را نیز شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در قانون مواد زیادی در زمینه حمایت آمر به معروف و حضور گسترده مردمی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر پیش‌بینی شده و ایجاد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دولتی، نهادها و مساجد با محوریت ائمه جماعات پیگیری می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه مردم می‌خواهند در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت داشته باشند گفت: حضور گسترده مردمی در این بخش راهگشا است و در هر بخشی که مشکل داشتیم حضور گسترده مردمی مشکل را حل کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید یک سری مقدمات انجام شود و گزینش، آموزش، سازماندهی و به کارگیری نیروها صورت گیرد.

زرگر تصریح کرد: آموزش اصل اساسی برای این کار بسیار مهم است و تعامل بین دو انسان را شامل می‌شود که در این بخش نیروهای امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش‌هایی بگذرانند تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 57047

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57047/ارائه-آموزش-نيروهاي-فعال-امر-معروف-نهي-منكر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir