کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد

برپایی بازارچه بانوان مسجدی در 100 غرفه

خبرگزاری فارس , 21 آذر 1396 ساعت 23:30

بازارچه بانوان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم همزمان با 22 و 23 آذر در 100 غرفه برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی اشتغال و کارآفرینی، توسعه تولیدات خانگی و صنایع دستی، درآمد زایی برای زنان خانه دار و گفتمان سازی حمایت از تولید کنندگان داخلی بازارچه‌ای با عنوان زنان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌کند.

وی افزود: این بازارچه 22 و 23 آذر در بوستان نرگس قم واقع در خیابان شهید صدوقی در پنج بخش و در قالب 100 غرفه برگزار می‌شود که روز چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ و روز پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح پذیرای شهروندان است.

روحانی افزود: این بازارچه فرصتی در راستای فروش و عرضه محصولات خانگی، محصولات روستایی، محصولات هنری و محصولات مرتبط با عفاف و حجاب برای بانوان فعال در عرصه مساجد است.

وی اظهار کرد: امیدواریم گامی در مسیر گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدکننده داخلی برداریم.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: همزمان با اختتامیه بازارچه اقتصاد مقاومتی جشنواره غذا به سبک ایرانی اسلامی برگزار می‌شود .

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 57271

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57271/برپایی-بازارچه-بانوان-مسجدی-100-غرفه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir