شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 57409
منبع : خبرگزاری فارس

صبای قم 9 تایی شد / فوتبال قم رکورددار باخت در لیگ برتر

قم نيوز : تیم فوتبال امید صبای قم نهمین بار در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور باخت تا رکورد 9 باخت در 12 مسابقه را به خود اختصاص بدهد.
صبای قم 9 تایی شد / فوتبال قم رکورددار باخت در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز همانند بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم صبای قم باز هم به روند ناکامی‌های خود در این بازی‌ها ادامه داد و بدین‌ترتیب با ضعیف‌ترین عملکرد ممکن گزینه اصلی سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شود.
تیم فوتبال امید صبای قم در تلاش برای جدا شدن از منطقه سقوط به دسته پائین‌تر، نخستین مسابقه خود از دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را برابر نفت اهواز انجام داد اما در پایان این مسابقه با سه گل شکست خورد تا همچنان در انتهای جدول باقی بماند.
صبای قم که از 11 بازی خود در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها تنها پنج امتیاز در کارنامه داشت و در رتبه دوازدهم و آخر جدول 12 تیمی فصل 97 – 1396 قرار گرفته بود، در اهواز مقابل نفت حرفی برای گفتن نداشت و با سه گل مغلوب شد تا به نهمین باخت این فصل تن بدهد و بدین‌ترتیب با 9 باخت رکورددار تعداد شکست در لیگ برتر باشد.
نماینده فوتبال قم با این نتیجه، هم اکنون با یک برد، دو تساوی، هشت باخت، هشت گل زده، 38 گل خورده و پنج امتیاز در رتبه دوازدهم و انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده و با تداوم این روند یکی دیگر از تیم‌های ناکام فوتبال قم در فصل جاری رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران خواهد بود.
در حال حاضر تیم خونه به خونه بابل با کسب 26 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال امید ایران است، تیم ذوب‌آهن اصفهان با 23 امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم فولاد خوزستان با کسب 22 امتیاز در مکان سوم ایستاده، تیم‌های 16 امتیازی صنعت‌نفت آبادان و نفت اهواز چهارم و پنجم هستند.
تیم البدر بندر کنگ که امسال به لیگ برتر آمده و در هفته دوم دور برگشت در قم میهمان صبا خواهد بود با کسب 15 امتیاز در مکان ششم جای دارد، تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی با 15 امتیاز و بر حسب تفاضل گل رده‌های هفتم و هشتم را در اختیار گرفته‌اند.
مس کرمان و مس رفسنجان نیز با امتیاز مشابه در عدد 14 مکان‌های نهم و دهم این فصل را به نام خود کرده‌اند و تیم حفاری اهواز با 12 امتیاز یازدهم است اما تیم فوتبال صبای قم ضعیف‌ترین تیم این فصل لیگ برتر امید ایران با پنج امتیاز در جایگاه آخر جدول ایستاده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdceoe8n.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما