سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 57590
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
معاون اورژانس کشور:

آمبولانس‌های جدید به اورژانس ۱۱۵ قم واگذار می‌شود

قم نيوز : معاون اورژانس کشور گفت: آمبولانس‌های جدید را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان قم اضافه خواهند شد و همه تلاش‌ها باید شود که ازنظر استاندارد به بهترین شرایط برسیم.
آمبولانس‌های جدید به اورژانس ۱۱۵ قم واگذار می‌شود
آمبولانس‌های جدید به اورژانس ۱۱۵ قم واگذار می‌شود
به گزارش قم نیوز حسن نوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اظهار داشت: برنامه زیادی در اورژانس پیش بیمارستانی تعریف‌شده که در یکی دو سال اخیر طراحی و در حال حاضر زمان اجرایی شدن آن است.

معاون اورژانس کشور گفت: با اجرایی‌شدن خدمات جدید هم کیفیت و هم رضایت‌ها بیشتر خواهد شد و با تلاش‌های صورت گرفته خدمات گسترده و به‌روز شده است. همکاران اورژانس 115 همواره پرانرژی و با روحیه هستند که این موضوع را در مراسم اربعین حسینی و بعدازآن در زلزله اخیر کرمانشاه دیدیم.

نوری ابراز کرد: دو برنامه اصلی ما یعنی 724 و 247 خدمات گسترده‌ای را ارائه داده که هم سلامت مردم را در پی داشته و هم انگیزه اورژانس را دوچندان کرده است.

وی گفت: پیچیده‌ترین شرایط در ساعات اولیه بیماری است یعنی دقایقی که اورژانس پیش بیمارستانی درصحنه هستند و از این‌رو باید همواره به آن‌ها کمک شده و دغدغه‌های مالی آن‌ها برطرف شود.

معاون اورژانس کشور تصریح کرد: آمبولانس‌های جدید را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان قم اضافه خواهند شد و همه تلاش‌ها باید شود که ازنظر استاندارد به بهترین شرایط برسیم.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcfxtdt.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما