شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 57734
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسكري(ع)

برنامه «نگين سامرا» از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه نگين سامرا از اين رسانه به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسكري(ع) خبر داد.
برنامه «نگين سامرا» از راديو معارف پخش مي‌شود
برنامه «نگين سامرا» از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش قم نیوز احمد محمودی امروز با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: برنامه نگین سامرا روز پنجم دی امسال مصادف با شب ولادت امام حسن عسکری(ع) از ساعت 19:15 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظارات امام عسکری(ع) از شیعیان، اندیشه و تفکر، ایمان‌گرایی و سودرسانی، به یاد خدا و قیامت بودن و حسابرسی اعمال و پاسخگویی وجدان از جمله موضوعات این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر محورهای این برنامه گفت: تقوا و پاکی، راستی و امانتداری، عزت نفس و دوری از ذلت و استواری بر دین و ولایت در دوران غیبت از دیگر محورهای این برنامه است.

وی یادآور شد: سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده، رضا حبیبی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام محمد رضا سبحانی‌نیا به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

محمودی از پخش برنامه آفتاب حُسن در روز ولادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد و افزود: این برنامه ششم دی امسال از ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به سبک زندگی حضرت و برخی از شاخصه‌های رفتاری امام حسن(ع) می‌پردازد گفت: تبیین نقش گناه در کاستن عمر، تبیین آثار اطاعت و عصیان الهی و احیای روحیه تولا و تبری از دیگر موضوعات این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف خاطرنشان کرد: علی اسماعیلی تهیه‌کننده، سید حمید حسینی مجری و حجت‌الاسلام سید محمدتقی قادری کارشناس برنامه آفتاب حُسن هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjedt.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما