دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 57835
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه آهن قم خبر داد

ضریب اشغال 70 درصدی در قطارهای قم - مشهد

قم نيوز : مدیرکل راه آهن قم گفت: ایستگاه راه آهن قم روزانه سه رام قطار به مشهد و بالعکس دارد که خوشبختانه ظریب اشغال مسافری بالای 70 درصد را داراست که در کشور از نظر اعزام قطار مسافری به مشهد، ایستگاه قم رتبه دوم را کسب کرده است.
ضریب اشغال 70 درصدی در قطارهای قم - مشهد
ضریب اشغال 70 درصدی در قطارهای قم - مشهد
به گزارش قم نیوز محسن اعتماد در دیدار مدیران راه آهن قم با آیت الله علوی بروجردی از استفاده این اداره کل از تجهیزات به روز دنیا برای تسهیل در تردد قطار‌ها خبر داد و بیان کرد: این اداره کل در راستای افزایش ایمنی و افزایش سرعت قطارها که یکی از اهداف بزرگ ما است در مسیر قم به مشهد که بخشی از مسیر یک خطه بود را به دو خطه تبدیل کردیم تا هم سرعت و هم ایمنی را در این مسیر به بالاترین سطح برسانیم.

وی همچنین درادامه با اشاره به نقش استراتژیک برخی ازایستگاه‌های قم اظهار کرد: در ایستگاه قمرود که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از سوزن‌هایی استفاده کرده ایم که بالاترین تکنولوژی را در جهان دارا هستند و استفاده از این سوزن‌ها ایمنی و سرعت را بالا می‌برد.

مدیرکل راه آهن قم افزود: در برخی ایستگاه‌ها نیز در راستای تحقق برنامه ششم توسعه در مسیر افزایش ظرفیت خطوط ریلی اقداماتی نظیر استفاده از تجهیزات به روز دنیا صورت گرفته است تا همزمان چندین قطار بتوانند از خطوط ریلی استفاده کنند.

وی با اشاره به بحث قطار‌های مسافری خاطرنشان کرد: ایستگاه راه آهن قم روزانه سه رام قطار به مشهد و بالعکس دارد که خوشبختانه ظریب اشغال مسافری بالای 70 درصد را داراست که در کشور از نظر اعزام قطار مسافری به مشهد، ایستگاه قم رتبه دوم را کسب کرده است.

اعتماد ادامه داد: امید است در آینده با اتصال خطوط ریلی و ایجاد بستری مناسب از جاذبه‌های توریستی و مذهبی کشور بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm6nm.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما