کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد:

كاشت بیش از ۱۳ هزار انواع درخت در بوستان جوان قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 9 دی 1396 ساعت 23:01

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از کاشت 13 هزار و 500 اصله انواع درخت در بوستان جوان خبر داد.


به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اقدامات سازمان پارک‌ها برای نصب مجموعه‌های بازي كودكان در بوستان‌ها، اظهار داشت: یک مجموعه بازی با اعتباري بالغ بر 300 ميليون ریال خريداري و در بوستان جوان نصب شده است.
وی به اجراي عمليات كاشت درخت در بوستان جوان اشاره كرد و گفت: تاكنون در اين بوستان ۱۳ هزار و ۵۰۰ اصله انواع درخت كاشته شده است.
جوادیان همچنین با اشاره به انواع گونه‌های كاشته شده در اين بوستان، خاطرنشان كرد: سرو، كاج، اكاليپتوس، سنجد، زيتون مثمر و زيتون تلخ از جمله گونه‌های كاشته شده در بوستان جوان است.
وي با تاکید بر اینکه بوستان جوان یکی از فضاهای مناسب شهری برای توسعه فضای سبز است، گفت: در همین راستا با توجه به امکاناتی که در این بوستان موجود است و برنامه شهرداری برای ظرفیت‌سازی سرمایه‌گذاری در آن و همچنین اقدامات صورت گرفته برای تقویت دریاچه بوستان با جذب سرمایه گذار، کاشت گونه‌های گیاهی نیز در دستور کار است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه توسعه فضاهای سبز و بوستان‌ها و همچنین درختکاری صورت گرفته و امیدواریم که طی سال‌های آینده شاخص‌های فضای سبز شهر قم را به وضعیت استاندارد برسانیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 58062

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58062/كاشت-بیش-۱۳-هزار-انواع-درخت-بوستان-جوان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir