چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 58278
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی خبر داد:

پیشرفت 75 درصدی تکمیل دسترسی‌های ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع)

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم از پیشرفت 75 درصدی تکمیل دسترسی‌های ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع) خبر داد.
پیشرفت 75 درصدی تکمیل دسترسی‌های ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع)
پیشرفت 75 درصدی تکمیل دسترسی‌های ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع)
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی و ساماندهی ورودی جعفریه و تکمیل و اصلاح دسترسی‌ها به کمربندی امام علی(ع)، اظهار کرد: این تقاطع هم اکنون پیشرفت فیزیکی 75 درصد دارد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه مسیر اصلی، بلوار بنی فضل و اتصال به جاده جعفری و راستگرد بلوار حمزه سیدالشهدا به بلوار قلعه کامکار است، گفت: رمپ‌های این پروژه تا یک ماه آینده تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا مشکل ترافیک و تردد در این محدوده به صورت مقطعی برطرف شود.
حلوایی زاده همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی و بهسازی ورودی جعفریه، اظهار کرد: این پروژه دو کیلومتر می باشد که عملیات خاکبرداری، تسطیح و زیرسازی به اتمام رسیده است.
وی با تاکید بر پیگیری برای آسفالت مسیر اصلی، خاطرنشان کرد: تا اواسط دی‌ماه روکش آسفالت مسیر به اتمام خواهد رسید و این پروژه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با تاکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی ورودی‌ها شهر قم، بیان کرد: پروژه ورودی جعفریه با استفاده از منابع داخلی شهرداری قم و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان اجرایی شده است.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjo8ei.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما