جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 58353
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:

تلگرام امنیت ملی ایران را به خطر انداخت/ خبر افزایش حقوق نمایندگان مجلس دروغ بود/دو تابعیتی‌های دستگیر شده به نقشه آشوب‌های خیابانی اذعان کردند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تلگرام موجب به خطر افتادن امنیت ایران است، این شبکه اجتماعی قابل کنترل نیست و داعش با استفاده از تلگرام وارد مجلس شد.
تلگرام امنیت ملی ایران را به خطر انداخت/ خبر افزایش حقوق نمایندگان مجلس دروغ بود/دو تابعیتی‌های دستگیر شده به نقشه آشوب‌های خیابانی اذعان کردند
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس قم با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانیت در استان قم اظهار کرد: این استان بیش از هزار شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرد و نسبت شهدای روحانیت نسبت به شهدای اقشار دیگر قابل توجه است.
وی ادامه داد: روحانیون همیشه در کنار مردم بودند و به عنوان صدای رسای ملت در برابر ظلم رژیم طاغوت ایستادند، امروز هم روحانیت مدافع حقوق مردم است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از مدیران کل استان در نماز جمعه قم به عنوان پاسخگو به مردم حضور پیدا کردند که حرکت این مدیران قابل تقدیر است.
امیرآبادی، مردم را گرفتار مشکلات زیادی دانست و تصریح کرد: دولت و مجلس باید با کار شبانه روزی مشکلات مردم را حل کند، سوال از مدیران حق مردم است و مدیران باید پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: باید یک راهپیمایی دیگر در شهر قم برگزار شود تا آحاد مختلف مردم این شهر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان بدهند، مردم اگرچه از مدیران گلایه دارند، اما از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اتاق فکری در وزارت امور خارجه آمریکا شکل گرفته است که دو محور تحریم‌های اقتصادی و ایجاد نافرمانی‌های مدنی و آشوب‌های خیابانی را پیگیری می‌کند، نمایندگان رژیم صهیونیستی، آمریکا، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در این اتاق حضور دارند.
امیرآبادی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: برنامه دشمن این بود که با استفاده از مشکلات اقتصادی، آشوب‌های خیابانی را در سال 97 در کشور به راه بیندازد، تعدادی از افراد دستگیر شده در آشوب‌ها که دو تابعیتی هستند به این نقشه اذعان کردند.
وی ادامه داد: باید بین خواسته‌های به حق مردم و اغتشاشات تفاوت قائل شد، طی ماه‌های اخیر تجمع‌های زیادی در شهرهای مختلف کشور در خصوص موسسات مالی و اعتباری برگزار شد، تعداد زیادی از مردم در این موسسات پول سپرده گذاری کرده بودند و رهبر معظم انقلاب بر حل مشکلات سپرده گذاران این موسسات تاکید کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با تعلل صورت گرفته در حل مشکلات موسسات اعتباری، تجمعی صبح روز پنجشنبه هفته گذشته در شهر مشهد برگزار شد، اما پس از متفرق شدن طلبکاران موسسات اعتباری در ظهر آن روز، تجمعی ساختار شکنانه در مشهد شکل گرفت.
امیرآبادی با اشاره به تجمعات در شهرهای مختلف کشور اظهار کرد: در روز جمعه هفته گذشته تجمع‌های هماهنگی در شهرهای مختلف برگزار شد، در آن روز شعارهایی در حمایت از رضاخان سر داده می‌شد و مشخص بود که این شعارها در یک مرکز هماهنگ طراحی شده است.
وی ادامه داد: بسیاری از افراد بازداشت شده در آشوب‌های شهرهای مختلف، اهل همان شهرها نبودند، در میان بازداشت شدگان، منافقین دیده می‌شد، اگرچه که برخی از این افراد جزو جوانان بیکار بودند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تلگرام 80 میلیون عضو دارد که نیمی از آنها مردم ایران هستند، چرا باید اجازه بدهیم که سرنوشت یک کشور در دست یک شبکه پیام رسان باشد.
امیرآبادی تلگرام را موجب به خطر افتادن امنیت ایران دانست و تصریح کرد: این شبکه اجتماعی قابل کنترل نیست و داعش با استفاده از تلگرام وارد مجلس شد، اما شاهد هستیم که برخی از مدیران کشور با فیلترشدن این شبکه مخالف بودند، در حالی که فیلترشدن تلگرام به امنیت کشور کمک کرد.
وی ادامه داد: حضور مردم در روز 9 دی چشم فتنه را کور کرد و هر سال این مناسبت توسط مردم گرامی داشته می‌شود.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: پس از فیلتر شدن تلگرام شاهد رایگان شدن فیلترشکن‌ها برای کاربران ایرانی توسط کشورهای خارجی بودیم و این کشورها به آشوب‌های خیابانی کمک کردند.
امیرآبادی با اشاره به نقشه آمریکا در آشوب‌ها اظهار کرد: آمریکا می‌خواست نقشه آشوب‌ها را در سال 97 شروع کند، اما پس از بروز اغتشاشات طی روزهای اخیر این نقشه زودتر شروع شد و در این راستا شاهد درخواست آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت در خصوص ایران بودیم.
وی ادامه داد: زمانی که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوچک شود و سیاه نمایی صورت گیرد، عده ای از جوانان تحت تاثیر قرار می‌گیرند و به خیابان‌ها می‌آیند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: خبر افزایش حقوق نمایندگان مجلس دروغ بود و به عنوان عضو هیأت رئیسه می‌گویم که در خصوص افزایش حقوق نماینده‌ها هیچ بحثی نشده است.
امیرآبادی با اشاره به نحوه تخصیص بودجه به نهادهای فرهنگی اظهار کرد: بسیاری از این بودجه‌ها روی کاغذ است و توسط دولت تخصیص پیدا نمی‌کند، به عنوان مثال بودجه انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روی کاغذ دو میلیارد است، اما امسال تنها 50 میلیون تومان به این انتشارات پرداخت شد.
وی ادامه داد: آمریکا به دلیل شکست‌هایش در منطقه از ایران عصبانی است و به این دلیل مجبور است که از آشوب‌های خیابانی حمایت کند، تدابیر رهبر معظم انقلاب موجب شکست نقشه‌های آمریکا در کشورهای مختلف منطقه شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان بدانند که ملت ایران آگاه و هوشیار هستند و اقشار مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و از ارزش‌های این نظام کوتاه نمی‌آیند، البته وظیفه مدیران سنگین است و آن‌ها باید مشکلات مردم را حل کنند و نمایندگان مجلس اجازه افزایش قیمت اقلام اساسی در کشور را نمی‌دهند.
امیرآبادی در پایان با اشاره به بودجه سال 97 خاطرنشان کرد: در این بودجه تصویب شد که هیچ افزایشی در زمینه عوارض آب، برق و گاز و مالیات صورت نگیرد، نباید تمام هزینه‌ها از جیب مردم تامین شود، دولت باید برای حل مشکلات موسسات مالی اعتباری تلاش کند و در این زمینه تعلل نکند.

انتهای پیام/ 136
 
https://qomnews.ir/vdcdss0k.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما