سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 58533
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

المان شهید آیت‌الله سعیدی تا پایان سال تکمیل می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در طرح نهایی المان شهید آیت‌الله سعیدی اهمیت گویا بودن و انتقال مفاهیم مورد توجه قرار گرفته‌ است به همین علت عملیات ساخت المان را آغاز کرده و آن را تا پایان سال جاری به پایان می‌رسانیم.
المان شهید آیت‌الله سعیدی تا پایان سال تکمیل می‌شود
المان شهید آیت‌الله سعیدی تا پایان سال تکمیل می‌شود
به گزارش قم نیوز سید محمد موسوی‌منش در مراسم رونمایی از طرح المان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری قم نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام دارد، عنوان کرد: نصب تصاویر و وصیت نامه‌های شهدا به همراه مشخصات آنها در نقاط مختلف شهر به ویژه در نزدیکی منازل خانواده‌های شهدا به خوبی گویای این موضوع است.
وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قم طی ماه‌های اخیر به صورت ویژه برنامه طراحی المان شهید آیت‌الله سعیدی در دستور کار و برنامه‌ریزی قرار داده است، اضافه کرد: فراخوانی را اعلام کردیم تا بتوانیم از برترین آثار برای این المان استفاده کنیم و اکنون نیز با انجام بررسی‌های لازم طرح نهایی مورد تایید قرار گرفته است.
موسوی منش خاطرنشان کرد: در این طرح نهایی اهمیت گویا بودن و انتقال مفاهیم مورد توجه قرار گرفته‌ است به همین علت عملیات ساخت المان را آغاز کرده و آن را تا پایان سال جاری به پایان می‌رسانیم.
وی با تاکید بر اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌کند، عنوان کرد: طی زمان برگزاری نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم از بسترهای مختلف تبلیغاتی بهره‌برداری لازم انجام شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdsk0k.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی روزخوش
دست شمادردنکند ازاین همه زحمتی که برای شهرما
می کشید اقای موسوی منش تشکر خیلی باسلیقه
هستید