سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 58563
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

رفع آسیب های اجتماعی اولویت اول رهبر انقلاب است

سران قوا در مورد عملکرد خود پاسخ دهند
قم نيوز : رفع آسیب های اجتماعی اولویت اول رهبر انقلاب به سران قوه بود، اما در این رابطه چه عملکردی از خود می توانند گزارش دهند؛ باید از آنها پرسید.
رفع آسیب های اجتماعی اولویت اول رهبر انقلاب است /سران قوا در مورد عملکرد خود پاسخ دهند
رفع آسیب های اجتماعی اولویت اول رهبر انقلاب است /سران قوا در مورد عملکرد خود پاسخ دهند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری شب گذشته دراختتامیه اولین کنگره یکهزار شهید و ایثار گر روحانی استان قم که در مسجد امام موسی کاظم(ع)  پردیسان برگزار شد، نقش روحانیت را در شرایط کنونی بسیار سنگین و متفاوت تر از دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در گذشته خط خودی و دشمن مشخص بود، اما امروز این خط با انواع فتنه درآمیخته شده و باطل لباس حق پوشیده و تمییز بین جبهه  حق و باطل و صحیح و نا صحیح سخت تر و پیچیده تر از گذشته شده است.

وی عنوان  کرد: امروز روحانیت وظیفه دارد این خطوط به هم تنیده شده و پیچ در پیچ را که با انواع فتنه آمیخته شده و معرفت و تمییز نسبت به حق را پیچیده کرده، برای مردم تبیین کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون در شرایطی قرار داریم که جریانهای انحرافی درحوزه عملیه فعال و برای جدایی دین، حوزه و انقلاب، تفکر سکولاریزم را ترویج می کنند و ورشکسته های سیاسی که از شهرهای خود رانده شده اند، ولی درگوشه ای از شهر دیگر اتاقی درست کرده اند و با تفکر آلوده خود طلبه پروری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: در شرائطی قرارداریم که احمدالحسن ها و شیعه انگلیسی درحال ترویج عقائد باطل هستند و با عقائد باطل و شمشیرهای خود در حال ضربه زدن به بدنه حوزه و تکه تکه و نابودن کردن هستند، این ها رسالت حوزویان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز کشور، نظام و شهر قم  در شرایط بسیار حساسی قرار دارد؛ وقتی  آن جریان فاسد وارد شهر قم شد، اتفاقات مهمی را در قم رقم زد و بعضی ازافراد در این حوادث در قم «رضا خان روحت شاد» را فریاد زدند و از این شهر این شعار بلند شد؛ کدام قم؛  شهر قمی که همیشه خط شکن است.

وی اظهارداشت: چرا این گروه ضد انقلاب  فریاد نزدند« ما مشکل معیشت و اقتصاد داریم»؛ چون اساسا مشکل آنها گرانی و معیشت نبود؛ چراکه مأمور کثیف آمریکایی و انگلیسی که همان نیروی داعشی هستند، به سمت این گروه ها آمده اند و حمایت کردند به دلیل اینکه این افراد نسبت به نظام و انقلاب دلخور هستند و عقده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: این افرادی که در قم دستگیر شده اند، فقیر و بی پول نبودند، این ها متولان شهر و فرزند انسانهای پول دار بودند، ولی همین افراد لیدر اتفاقات درقم شدند و آشوب کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر چه شروع مشکلات از مشهد بود، اما مشکل مردم مشهد، اقتصاد بود، ولی اتفاقات در کشور اقتصادی نبود؛ در این جریان شاهد  بودیم مشتی آدم نادان، فریب خورده و احساسی که ذهنشان به وسیله جریانهای ضد انقلاب و ضد دین، تخریب شده بود، وارد میدان و خیابان شده بودند.

وی تاکید کرد: الان در جامعه از بالاترین مقامات کشور گرفته تا رده های پایین تر از سطح مسئولین نظام دست به دست هم داده ودر حال رقم زدن اتفاقاتی مهم نظام هستند که در رأس این جریان سران سه قوه قراردارند. فقر، فساد و تبعیض سه مسئله مهمی است که بارها رهبر انقلاب بر رسیدگی به آن تاکید کردند و چون دیدند این سران کاری نسبت به این مسائل انجام نمی دهند خودشان ستاد مقابله با آُسیب های اجتماعی تشکیل داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: چرا به وظیفه عمل و خواسته رهبری توجه نمی شود؟ چرا باید رهبری همه بار نظام و انقلاب را خودشان به تنهایی به دوش بکشند و فریاد بزنند، اما گوش شنوایی نباشد.امروز مسئولیت، مسئولین چه چیزی غیر از تاکید رهبرانقلاب نسبت به آسیب های اجتماعی، فقر، فساد و تبعیض است.

وی اظهارداشت:  فقر مردم را اذیت می کند، ولی تبعیض و فساد جوانان را به خیابانها می کشاند و این جوانان تحت بلند گو و تاثیر دشمن قرار می گیرند و احساسات آنها تحریک می شود.  

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: اگر چه در پشت این حوادث، جریانهای سلطه قرار دارد؛ ولی بخش عمده دستگیر شدگان کسانی بودند که قربانی آسیب های اجتماعی، تبعیض و فساد اداری، طلاق، معتاد و حاشیه نشینی شده اند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رفع آسیب های اجتماعی اولویت اول رهبر انقلاب به سران قوه بود، اما سران قوه در این رابطه چه عملکردی از خود می توانند گزارش دهند؛ باید از آنها پرسید.

وی اظهارداشت: چطور توقع دارید آن قربانیان، پیاده نظام دشمن نشوند و به کف خیابان نیایند. امروز جامعه از دولت و سران قوه انتظارات جدی تری در رفع آسیب های اجتماعی دارد و حوزه هم باید در این عرصه وارده شده و در رفع مشکلات نقش آفرینی کند.

وی با تاکید براینکه چرا ملی گراها در دوران اصلاحات اتفاقات جنگ را برعکس کرده اند و با اینکه امام راحل به دنبال صلح بودند، نه آتش بس تا  به وسیله صلح متجاوز را به جامعه بین الملل معرفی کنند گفت: چون هدف آنها متهم کردن امام راحل به ادامه جنگ بود.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: این افراد با این حرفها به دنبال این بودند که به ذهن جوان دانشجو  القاء کنند که اگرجنگ بعد از عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر  ادامه پیدا کرد و آن همه  انسان به اصطلاح خود ملی گراها، کشته شده اند نه شهید، امام راحل مقصر و خیانت کرده است، چون امام راحل نمی خواستند آتش بس را بپذیرند و ایشان بودند که جوانان را به کشتن دادند منابع کشور را آتش زدنند!.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان  کرد: اگر ملی گراها این سخنان را زده اند و در بوق  و کرنا گفته اندکه نباید جنگ را بعد از فتح خرمشهر ادامه می دادیم، هدفشان این است برای پیشبرد اهداف خودشان شما را خلع سلاح کنند و اگراین مسئله ثابت شود که امام راحل متهم بود و جنگ خانه مان سوز باشد، شهید هم به قول آنها کشته این جنگ می شود و آن همه ویرانگری، تلفات بعد از جنگ است و بعد از این قضیه به دنبال کسانی بودند  که در این قضایا دخالت کرده و باید محاکمه شوند و بدون شک امام راحل را متهم می کردند؛ اما امام راحل عظیم الشان در مقابل این تفکرات ضد دینی ایستادند و در این جریان  نقش آفرینی کردند و مردم را در جنگ نگه داشتند.

وی با تاکید براینکه چرا زمانه به جایی رسیده که وقتی قانون امربه معروف را مجلس تصویب می کند، ولی رئیس دولت نامه به رهبر انقلاب می نویسد تا جلوی این قانون گرفته شود،گفت: در زمان طاغوت زن مانتوی خجالت می کشید وارد شهر قم شود اما الان زمانه به جای رسیده که زن چادری درقم امنیت ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و سقوط انقلاب اسلامی اقدام به طراحی دو برنامه جنگ تحمیلی و تجزیه کرده است؛ هر کدام ازاین اتفاقات می توانست انقلاب را از بین ببرد، ولی با وجود مردم انقلابی و ارزشی، هیچگاه این اهداف دشمن به نتیجه نرسید و مردم با تمام سختیها و مشکلات در برابر دشمن بعثی و دنیا ایستادند و اجازه ندادند نظام و انقلاب و ارزشها ازبین برود.

وی افزود: مردم در تمام اتفاقات انقلاب حضور جدی داشتند و همین حضور باعث شد برنامه های دشمن در برابر نظام با شکست مواجه شود و اگر جوان امروز دنبال الگو می گردد، بهترین اسوه همین  شهداء هستند که پای ارزشها ایستادند و در کنار این مردم قشری که اثر گذار بود، روحانیت بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روحانیت درعرصه های زیادی در دفاع مقدس نقش آفرین بود که از جمله آن، تبلیغ، رزمی تبلیغی، هدایت و فرماندهی و دیگر مسائل بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwn9n.ak9734prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما