دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 58818
منبع : خبرگزاری فارس
در ديداري تداركاتي رقم خورد

تساوي صباي قم با هما در آستانه دور برگشت ليگ برتر

قم نيوز : تيم فوتبال نوجوانان صباي قم در آستانه ديدارهاي دور برگشت ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در ديداري تداركاتي با هما به تساوي رسيد.
تساوي صباي قم با هما در آستانه دور برگشت ليگ برتر
تساوي صباي قم با هما در آستانه دور برگشت ليگ برتر
به گزارش قم نیوز در شرایطی که مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به دلیل برگزاری امتحانات پایان ترم تحصیلی فوتبالیست‌های نوجوان در تعطیلات به سر می‌برد، تیم‌های لیگ برتری هر یک در اردوهای مختلف برای حفظ آمادگی خود برای بازی‌های آتی تلاش می‌کنند.

یکی از تیم‌های حاضر در مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران، تیم صبای قم است که در گروه دوم مقدماتی با حریفان خود مسابقه می‌دهد اما در هفت بازی نیم‌فصل نخست موفق به کسب پیروزی نشده و هم اکنون پنج تساوی و دو باخت در کارنامه دارد.

به دلیل مشکلاتی که امسال گریبان‌گیر باشگاه صبای قم شده و این باشگاه را از نظر مالی دچار چالش‌های فراوان کرده، تیم نوجوانان صبای قم نیز در شرایطی نامناسبی قرار دارد و وضعیت این تیم به گونه‌ای است که حتی برای سفرهای خارج از قم و بازی در میهمانی حریفان با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو است.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم با وجود این مشکلات به تمرینات خود در تعطیلات نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران ادامه می‌دهند و مصمم برای جبران امتیازات از دست رفته در دور برگشت، دیداری تدارکاتی نیز در مقابل تیم هما برگزار کردند و با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از تساوی دو ر دو در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و پذیرش پنجمین تساوی این فصل برابر استقلال بوشهر باید در نخستین هفته نیم‌فصل دوم یک دیدار خارج از خانه دیگر در میهمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان انجام بدهد.

پنج تساوی‌ تیم فوتبال صبای قم در هفته‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم و هفتم رقم خورد و این تیم در دو بازی از هفته‌های اول و ششم به حریفان خود باخته است تا از هفت بازی نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران پنج امتیاز در کارنامه داشته باشد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcjooei.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما