کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اقدامي فرهنگي صورت مي‌گيرد

پيام دوستي ركاب‌زن مازندراني به مناسبت روز پرستار

خبرگزاری فارس , 3 بهمن 1396 ساعت 18:01

ركاب‌زن مازندراني در اقدامي فرهنگي ورزشي به مناسبت گراميداشت روز پرستار با ركاب‌زني بين چندين استان و شهرستان پيام دوستي جامعه پزشكان و پرستاران مازندران به نقاط مختلف ايران منتقل مي‌كند.


به گزارش قم نیوز رحمت‌الله آزاد دوچرخه‌سوار اهل استان مازندران و رکاب‌زن عضو فدراسیون دوچرخه‌سواری همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به عنوان روز گرامیداشت مقام پرستار امروز وارد قم شد تا پیام دوستی پزشکان و پرستاران این استان را به نقاط مختلف ایران منتشر کند.

آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این اقدام فرهنگی ورزشی خود، اظهار کرد: از مازندران حرکت خود را آغاز کرده‌ایم و بعد از گذر از تهران اکنون در قم هستم، ان‌شاءالله بعد از قم راهی مرکزی و بعد از آن با عبور از همدان و کرمانشاه راهی ایلام خواهم شد.

وی که اهل آمل است و در این رشته ورزشی فعالیت حرفه‌ای نیز دارد ادامه داد: به دلیل مسوولیتی که در مقابل جامعه و مردم دارم تصمیم گرفتم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پرستار تعدادی از استان‌های کشور را با دوچرخه‌ رکاب بزنم و شهر به شهر حامل پیام جامعه پزشکان و پرستاران عزیز استان مازندران به دیگر استان‌های کشور باشم.

آزاد خاطرنشان کرد: تمام سختی‌ راه را تحمل می‌کنم تا به مردم عزیز کشورم بگویم که همه ما در مقابل یکدیگر مسوول هستیم، به ویژه جامعه پزشکی و پرستاران عزیز که به طور شبانه‌روزی برای کاستن دردها و آرام هم‌نوعان خود از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند

دوچرخه‌سوار اهل استان مازندران در پایان یاد آور شد: همه مردم هنگام بیماری و مشکلات انتظارشان از جامعه پزشکی به ویژه پرستاران عزیز این است که جهت کاستن از رنج‌ها در کنارشان باشند بدون اینکه ذره‌ای از خستگی و مشکلات این عزیزان را ببینند.

به همین منظور امروز در مراسمی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان قم از رحمت‌الله آزاد قدردانی شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 59187

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59187/پيام-دوستي-ركاب-زن-مازندراني-مناسبت-روز-پرستار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir