جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 59288
منبع : خبرگزاری فارس

نمایشگاه عکس «نماز باران» برپا می‌شود

قم نيوز : نمایشگاه عکس «نماز باران» مربوط به آثار 4 تن از عکاسان خبری استان قم روز جمعه در مصلی قدس قم برگزار خواهد شد.
نمایشگاه عکس «نماز باران» برپا می‌شود
نمایشگاه عکس «نماز باران» برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز وحید عباسی امروز در  حاشیه آماده‌سازی نمایشگاه عکس نماز باران مصلی قدس قم اظهار کرد: ملت فهیم و غیور ایران اسلامی در تمام عرصه‌های مهم و حساسی که نیازمند حضور آن‌ها باشد سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به رسالت‌های مهم ستاد نماز جمعه شهر مقدس قم افزود: ستاد نماز جمعه در حکم قرارگاه‌های فرهنگی و فکری شهر بوده که باید از این ظرفیت بزرگ وعظیم موجود در شهر مقدس قم بهترین و سودمندترین استفاده‌های موردنظر را انجام داد.

مسؤول روابط عمومی نهاد نماز جمعه استان قم ظرفیت بالای ستاد نماز جمعه قم و مصلی قدس را موردتوجه قرار داد و افزود: مصلای قدس قم که در حکم قلب فرهنگی شهر است از ظرفیت بسیار بالایی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دل خود جای‌داده که امید می‌رود در آینده شاهد برپایی سینما مردمی و کتابخانه عمومی برای استفاده اقشار مختلف جامعه باشیم.

عباسی ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی در بدنه مصلای قدس در مقابله با هجمه‌های سنگین جنگ نرم و هجوم فرهنگی دشمن بسیار مهم و ارزنده بوده که باید تدبیری اندیشید که در جذب و ایجاد میل علاقه و جذابیت برای نسل جوان نیز مثمر ثمر باشد.

وی با تأکید بر برگزاری پرشور نماز باران در مصلی قدس قم عنوان کرد: نماز باران در مصلی قدس قم باشکوه و جلوه بسیار خاص و پرشوری برگزار شد، برگزاری نماز باران در زمان خشک‌سالی و کم‌آبی از توصیه‌های ائمه اطهار (ع) بوده که مراد از انجام چنین عملی نیز کمال بندگی و انجام رسالت اجتماعی مؤمنان در برابر مشکلات و حوادث موجود در جامعه اسلامی است.

مسؤول روابط عمومی نهاد نماز جمعه استان قم با بیان برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های حضور پرشور و متراکم مردم شهر مقدس قم در برپایی نماز باران در مصلی قدس ابراز کرد: نمایشگاه عکس "نماز باران" شامل آثار عکاسان خبری استان قم روز جمعه در  حاشیه نماز جمعه شهر مقدس قم با حضور ائمه جمعه قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw5bs.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما