کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره پيش‌بيني و تحقيقات اداره‌كل هواشناسي استان قم خبر داد

كاهش دماي استان قم به 12ـ درجه

خبرگزاری فارس , 8 بهمن 1396 ساعت 13:09

رئيس اداره پيش‌بيني و تحقيقات اداره‌كل هواشناسي استان قم گفت: دماي استان فردا شب به 12ـ درجه سانتي گراد كاهش پيدا مي‌كند.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت هوای استان قم اظهار کرد: هنوز در بخشی از نقاط استان به صورت پراکنده شاهد بارش هستیم البته این وضعیت تا بعد از ظهر امروز به صورت پراکنده ادامه دارد و از اوایل امشب به تدریج از ابرها کاسته می‌شود و دمای هوا افت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امشب در سردترین ساعات دما به 6ـ تا 7ـ درجه سانتی گراد می‌رسد و در بخش‌ها نیز ممکن است دما 10ـ تا 11ـ درجه سانتی گراد کاهش داشته باشد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه اکنون دمای هوای قم صفر درجه سانتیگراد است و سلفچگان و کهک به دمای زیر صفر رسیده است گفت: میزان بارش‌ها دیشب برای ایستگاه شکوهیه و قم 17 میلی‌متر بوده و در شهر قم 15 میلیمتر، سلفچگان 11 میلی‌متر و کهک 10 میلی‌متر بارش گزارش شده است.

وی عنوان کرد:‌ پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آینده شاهد روند کاهش دما باشیم و فردا دمای هوا از دو درجه سانتی گراد گرمتر نمی‌شود و فردا شب دمای شهر قم به 12ـ می‌رسد و از فردا در سطح استان شاهد یخبندان هستیم.

قاضی یادآور شد: افزایش ابر برای روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود و چهارشنبه و پنجشنبه هوا صاف است و از روز چهارشنبه روند افزایش دما آغاز می‌شود البته سرمای هوا تا پایان هفته ماندگار است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 59413

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59413/كاهش-دماي-استان-قم-12-درجه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir