کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰۳ هزار عنوان کتاب در دو نمایشگاه مهم قم ارائه می شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 10 بهمن 1396 ساعت 7:00

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان قم گفت: در مجموع در دو نمایشگاه کتاب دین و نمایشگاه استانی کتاب، ۱۰۳ هزار عنوان کتاب عرضه و ارایه می شود.


به گزارش قم نیوز حمید خرمی ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست خبری به بهانه برپایی پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و نیز سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به این که مراسم افتتاحیه این دو نمایشگاه با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان استانی و کشوری ساعت 18 روز چهارشنبه 25 بهمن در مصلای قدس برگزار می شود، گفت: برای صرفه جویی در هزینه هر دو نمایشگاه با هم دایر است و البته بیشتر فضا در اختیار نمایشگاه بین المللی کتاب دین است.

وی افزود: برای حضور در این نمایشگاه 322 ناشر ثبت نام کرده بودند که به علت کمبود فضا و مکان، 136 ناشر به همراه 93 نمایندگی انتخاب شد.

خرمی ابراز داشت: در مجموع بیش از 103 هزار عنوان کتاب در این دو نمایشگاه عرضه می شود ، ضمن آن که به همت ارشاد و رایزنی ها با وزیر ، بن کتاب خوبی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که برای نمایشگاه کتاب دین در مجموع یک میلیارد تومان و برای نمایشگاه استانی 350 میلیون تومان است.

وی گفت: طلاب و دانشجویان با کارت مخصوص خود می توانند از تسهیلات استفاده کنند ، ضمن آن که ناشران حاضر در نمایشگاه موظف شده اند که حداقل 10 درصد تخفیف بدهند و با 20 درصد یارانه نمایشگاه کتاب ها با 30 تا 50 درصد تخفیف به مخاطبان و علاقه مندان ارایه می شود.

پژوهشگران ، اساتید و دارندگان مدرک دکترا تا سقف 500 هزار تومان، شخصیت های حوزوی با ارایه کارت 150 هزار  تومان و اشخاص عادی دارای مدرک لیسانس 100 هزار تومان تسهیلات ارایه می کنند.
انتهای پام / 137


کد مطلب: 59491

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59491/۱۰۳-هزار-عنوان-کتاب-دو-نمایشگاه-مهم-قم-ارائه-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir