پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 59604
منبع : خبرگزاری فارس
توسط دندانپزشکان بسیجی انجام شد

معاینه و درمان رایگان در مساجد مناطق محروم قم

قم نيوز : فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده جمعی از دندانپزشکان متخصص بسیجی در قالب گروه جهادی سفیران سلامت در مساجد موسی بن‌جعفر(ع) شهرک شهدا و حضرت ولیعصر(عج) محله دروازه‌ری حضور یافتند و معاینه و درمان 300 نفر را به صورت رایگان انجام دادند.
معاینه و درمان رایگان در مساجد مناطق محروم قم
معاینه و درمان رایگان در مساجد مناطق محروم قم
به گزارش قم نيوز مسلم مظلومان امروز با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: حوزه مقاومت شهید امرالله قربانی همانند مناسبت‌های مختلف سال برای دهه فجر نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی، خدماتی و عملیاتی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده جمعی از دندانپزشکان متخصص بسیجی در قالب گروه جهادی سفیران سلامت به‌مدت دو روز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مساجد موسی بن‌جعفر(ع) شهرک شهدا و حضرت ولیعصر(عج) محله دروازه‌ری حضور یافتند و معاینه 300 نفر را به صورت رایگان انجام دادند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید امرالله قربانی گفت: بعد از معاینه و مشخص شدن مشکلات دندان‌های این افراد، ارائه خدمات مختلف درمانی از جمله عصب‌کشی و پر کردن در مراکز درمانی تخصصی توسط پزشکان بسیجی و به صورت رایگان انجام می‌‌شود.

وی بابیان اینکه برخی از افراد به علت هزینه‌های سنگین دندان‌پزشکی و وضعیت اقتصادی نامناسب از رفع مشکلات دندان‌های خود پرهیز می‌کنند، مطرح کرد: بسیجیان تلاش می‌کند تا از هر فرصتی برای خدمت به عموم مردم در هر عرصه‌ای استفاده کنند.

مظلومان ضمن تقدیر از مشارکت پایگاه‌های بسیج شاهد و شهدای دروازه‌ری عنوان کرد: ناحیه مقاومت امام حسین(ع) و ناحیه بسیج دانشجویی استان قم نیز در راستای اجرای این طرح مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdo90k.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما