جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 59651
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم:

۵۰ میلیارد ریال برای پروژه بهسازی ورودی جعفریه قم هزینه شد

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: طرح بهسازی ورودی جعفریه به اضافه رمپ و لوپ‌های جانبی آن در حدود ۵ میلیارد تومان هزینه عمرانی داشته است.
۵۰ میلیارد ریال برای پروژه بهسازی ورودی جعفریه قم هزینه شد
۵۰ میلیارد ریال برای پروژه بهسازی ورودی جعفریه قم هزینه شد
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده با تأکید بر ترمیم منظر نامناسب ورودی جعفریه در قالب پروژه‌ای که پس از سفر مقام معظم رهبری به استان در دستور کار قرار گرفت، ابراز کرد: طرح بهسازی ورودی قم از سمت جعفریه در دو فاز به طول ۲ کیلومتر شامل جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی بوده است.

وی به پروژه ویژه شهرداری قم برای بهسازی ورودی‌ها با بهره‌گیری از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان و اعتبارات داخلی شهرداری اشاره کرد و افزود: در قالب این پروژه اقدامات جدی در ورودی جعفری صورت گرفته و در ماه‌های گذشته دو کیلومتر از این مسیر بهسازی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به تکمیل و اصلاح دسترسی‌های ورودی جعفریه به کمربندی امام علی(ع) تصریح کرد: رمپ گذاری ورودی جعفریه به سمت بلوار حمزه سیدالشهدا و قلعه کامکار در دست عملیات نهایی است.

وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: طرح بهسازی ورودی جعفریه به اضافه رمپ و لوپ‌های جانبی آن نیز در حدود ۵ میلیارد تومان هزینه عمرانی داشته است.

انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyvdt.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما