کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمد امیر آبادی

قول مساعد رئیس سازمان محیط‌زیست برای تخصیص حق‌آبه‌های دریاچه نمک

خبرگزاری تسنیم , 14 بهمن 1396 ساعت 13:40

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: اخیراً صحبتی با رئیس سازمان محیط‌زیست درباره تخصیص حق آبه‌ها داشته و ایشان قول مساعد برای همکاری در این زمینه داده‌اند.


به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی با اشاره به مشکلات عدیده دریاچه نمک اظهار داشت: متأسفانه دریاچه نمک امروز به یکی از کانون‌های اصلی تولید ریزگرد در کشور تبدیل‌شده و برای مردم مرکز کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلات تولید ریزگرد دریاچه نمک چندین استان و 25 درصد مردم کشور را با مشکل روبه‌رو کرده است، افزود: بزرگ‌ترین مشکل دریاچه نمک اختصاص حق‌آبه‌های آن بوده که در دولت قبل بارها قول‌هایی درباره آن داده ولی عملی نشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های اخیر خود با رئیس سازمان محیط‌زیست ابراز کرد: اخیراً صحبتی با رئیس سازمان درباره تخصیص حق آبه ها داشته و ایشان قول مساعد برای همکاری در این زمینه داده‌اند.

امیرآبادی با تأکید بر اینکه تاکنون نامه‌نگاری‌های زیادی درباره تخصیص حق آبه ها شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه سازمان محیط‌زیست زیر نظر رئیس‌جمهور بوده ما نمی‌توانیم مستقیماً سؤال از مسئول سازمان داشته باشیم، ولی رئیس سازمان محیط‌زیست قول‌هایی در این زمینه داده‌اند.

انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 59685

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59685/قول-مساعد-رئیس-سازمان-محیط-زیست-تخصیص-حق-آبه-های-دریاچه-نمک

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir