يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 59709
منبع : خبرگزاری فارس
امروز صورت گرفت

بازديد مديركل تأمين اجتماعي استان قم از دفتر خبرگزاري فارس

قم نيوز : مديركل تأمين اجتماعي استان قم ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری فارس با مدیر این خبرگزاری به گفت‌وگو پرداخت.
بازديد مديركل تأمين اجتماعي استان قم از دفتر خبرگزاري فارس
بازديد مديركل تأمين اجتماعي استان قم از دفتر خبرگزاري فارس
به گزارش قم نیوز علی اصغر دادخواه،  مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این خبرگزاری قرار گرفت.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم در این بازدید با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی این هدف را پیگیری می کند که روز به روز چتر حمایتی خود را گسترده‌تر کند گفت: این سازمان روزی جمعیت زیر 10 میلیون نفر داشت ولی امروز بیش از 13 میلیون نفر مخاطب اصلی را زیر پوشش دارد که می‌توان بیان کرد همراه با خانواده بیش از 40 میلیون نفر زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه خدمات 18 گانه در سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد که بخشی کوتاه مدت و بخشی بلند مدت است گفت: خدمات کوتاه مدت شامل هزینه پروتز، عینک، غرامت دستمزد و بیمه بیکاری است و بازنشستگی مهمترین خدمت بلند مدت محسوب می‌شود.

دادخواه با بیان اینکه تاکنون سازمان همه وظایف خود را به خوبی با برنامه دقیق با وجود رکود اقتصادی انجام داده است یادآور شد: شخص سال‌ها حق بیمه را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند تا روزی مستمری دریافت کند که در این زمینه سازمان خدمات خوبی ارائه داده است.

در این بازدید سید جواد اشرفی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در قم به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این خبرگزاری در سطح ملی و استانی پرداخت.

 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhaei.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما