کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسی پور تاکید کرد:

واگذاری 13 هزار واحد مسکن مهر در قم

22 فروردين 1391 ساعت 10:52

قم نیوز: استاندار قم گفت: تا کنون 13 هزار و 200 واحد مسکونی به مردم واگذار شده و بیش از چهار هزار واحد مسکونی در ماه‌های آینده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور استاندار قم به همراه معاونین و فرماندار قم با آیت الله مومن دیدار کرد و در خصوص برخی از مسایل استانی و ملی به گفت‌وگو پرداخت.

استاندار قم در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات مجموعه دستگاه‌های اجرایی برای رشد و پیشرفت و آبادانی قم در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: با همت و تلاش مضاعف همه مسوولان اقدامات ارزشمند و تحولات خوبی در سال‌های اخیر در استان قم به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته رتبه استان همواره در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی رو به رشد و مثبت بوده است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار برای رشد و تعالی این خطه مقدس در همه زمینه‌ها عنایت ویژه‌ای داشته و مسوولان اجرایی عزم خود را برای رسیدن به جایگاه شایسته استان جزم کرده‌اند.

موسی‌پور همچنین به برخی پروژه‌های مهم به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اقدام در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بخش صنعت واحدهای تولیدی بزرگی همچون فولاد و سیمان در استان قم فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از پنج هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف صنعت، مسکن و خدمات سرمایه گذاری شده است.

موسی‌پور از اقدامات استان برای تحول در بخش کشاورزی و تغییر الگوی کشت خبر داد و گفت: با وجود همه محدودیت‌های منابع آبی و خاکی در استان قم، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای بهره‌مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی و رشد و توسعه بخش کشاورزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد استان قم در بخش مسکن مهر در دو سال گذشته همواره مثبت بوده و قم در رتبه نخست قرار داشته است، تصریح کرد: تا کنون ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به مردم واگذار شده و بیش از چهار هزار واحد مسکونی در ماه‌های آینده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و تا پایان سال دیگر مجموعه واحدهای مسکن مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار قم آغاز عملیات اجرایی آزادراه قم ـ گرمسار، جاده قم ـ جعفریه، جاده قم ـ قنوات و آزادراه قم ـ اراک را از جمله برنامه‌های استان در بخش راه عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده راه آهن سراسری به زودی به گمرک استان و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان متصل شده و تا خردادماه مسیر حرکت قطارهای باری از داخل شهر جمع آوری می‌شود.

وی همچنین روند اجرای پروژه عظیم انتقال آب از سرشاخه‌های دز را مورد توجه قرار داد و گفت: این پروژه که از بزرگ‌ترین پروژه‌های انتقال آب است، با تخصیص اعتبارات لازم امسال به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، ضمن آنکه پروژه‌های انتقال آب به دشت مسیله و انتقال آب از دریای خزر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

آیت الله محمد مومن نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حجم بالای فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی انجام شده و تقدیر از استاندار قم اظهار داشت: همه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی به برکت انقلاب اسلامی و پایمردی ملت غیور و با بصیرت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم و مسوولان لحظه‌ای نباید نسبت به دشمنی‌ها و دسیسه‌های دشمنان غافل شوند، خاطرنشان کرد: این مملکت با رهبری‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که حقیقتا قابل ستایش است و با همت مردم، خدمات و تلاش‌های مسوولان بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت و تعالی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 5989

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5989/واگذاری-13-هزار-واحد-مسکن-مهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir