جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 59962
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

کارگاه عملی یک روزه نقاشی با حضور هنرمندان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سومین کارگاه عملی یک روزه نقاشی با هدف برقراری تعامل سازنده با هنرمندان رشته‌های هنرهای تجسمی در راستای شناسایی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کارگاه عملی یک روزه نقاشی با حضور هنرمندان در قم برگزار می‌شود
کارگاه عملی یک روزه نقاشی با حضور هنرمندان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سید محمد موسوی‎منش هدف از برگزاری کارگاه عملی نقاشی را شناساندن میراث فرهنگی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: شناساندن فرهنگ بومی و مذهبی شهر قم و تشویق هنرمندان به ارائه ایده‌های خود در قالب نقاشی و نقاشی خط از اهداف این کارگاه یک روزه می‌باشد که با حضور 30 هنرمند با محوریت نقاشی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: در این رویداد هنری 55 اثر از 30 هنرمند کشور توسط کمیته فنی مورد داوری قرار گرفته است که از این میان هفت اثر در رشته نقاشی جهت شرکت در این کارگاه منتخب شد.

موسوی منش با اشاره به حضور سایر هنرمندان رشته‌های مختلف هنری جهت خلق آثار، اظهار داشت: در این کارگاه هنرمندانی از رشته‌های نقاشی، نقاشی خط، خوشنویسی و تصویر سازی در کنار برگزیدگان این رویداد به خلق آثار هنری خواهند پرداخت.

وی افزود: پس از برگزاری این کارگاه آثار خلق شده هنری توسط هنرمندان در نمایشگاهی در معرض عموم قرار خواهد گرفت و در نظر است بهترین اثر پس از موافقت هیئت مدیره بر روی دیوارهای سطح شهر اجرا گردد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اظهار کرد: این کارگاه یک روزه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در ابتدای باغ راه بهار از ساعت 8 لغایت 18 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauonm.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما