جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 59974
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در هفته يازدهم ليگ برتر رقم خورد

چهارمین شکست صباي قم برابر فولاد خوزستان / صبا در خطر سقوط

قم نيوز : فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر فولاد خوزستان تن به شکست داد.
چهارمین شکست صباي قم برابر فولاد خوزستان / صبا در خطر سقوط
چهارمین شکست صباي قم برابر فولاد خوزستان / صبا در خطر سقوط
به گزارش قم نیوز ناکامی‌های تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور استمرار پیدا کرد و این تیم عصر امروز در دیداری فوق‌العاده حساس برابر فولاد خوزستان تن به شکستی سنگین داد.

در حالی که تیم‌های حاضر در گروه‌های اول تا چهارم مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز در چند مسابقه حساس به میدان رفتند، تیم صبای قم در دیداری مهم و تعیین کننده با فولاد خوزستان رقابت کردند و با سه گل شکست خورد.

صبای قم و فولاد خوزستان تیم‌های حاضر در گروه سوم این فصل به شمار می‌روند اما جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی این گروه کاملا تفاوت داشت، به طوری که فولاد خوزستان یکی از بخت‌های صعود از این گروه به مرحله دوم به شمار می‌رفت و صبای قم در خطر سقوط بود.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم بعد از 10 هفته در این مسابقه مهم در اندیشه رسیدن به نخستین پیروزی خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران بودند اما با سه گل تن به شکست دادند تا چهارمین باخت این فصل در کارنامه نماینده فوتبال قم به ثبت برسد.

بدین‌ترتیب تیم فوتبال نوجوانان صبای قم از بازی‌های خود چهار باخت و هفت تساوی در کارنامه دارد و با کسب تنها هفت امتیاز از 33 امتیاز توزیع شده تا این هفته از فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه خود شرایط نامساعد و خطرناکی دارد.

این در شرایطی است که از مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران تنها سه مسابقه دیگر باقی مانده و صبا که از بازی‌های قبل خود هنوز طعم پیروزی را نچشیده، برای بقا در لیگ برتر باید از سه بازی آینده حداکثر امتیاز را کسب و به اندوخته‌ هفت امتیازی خود اضافه کند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در گروه سوم مرحله مقدماتی با تیم‌های نفت اهواز، شاهین شهرداری بوشهر، امید گناوه، حفاری اهواز، سپاهان اصفهان، صنعت‌نفت آبادان و استقلال بوشهر مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdon0k.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما